اجرای شیروانی نیاز به یک سری مصالح ساختمان خاص دارد که باعث تمایز ساختمان های مختلف با یکدیگر می شود. اجرای شیروانی جهت سقف ساختمان انجام می گیرد. بیشترین کاربرد اجرای سقف شیروانی را می توانید برای ساختمان های ویلایی مشاهده نمائید که البته با استقبال عموم مردم، شاهد گسترش کاربرد و  اجرای سقف شیروانی  برای ساختمان های آپارتمانی و غیره نیز می باشیم. در ادامۀ متن به انواع شیروانی و مزایای اجرای شیروانی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

آراز سقف چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ اجرای انواع سقف شیروانی با مصالح ساختمانی مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنان در حوزۀ ارائه خدمات نصب و اجرای انواع شیروانی به فعالیت خود ادامه می دهند.

اجرای انواع شیروانی در کوتاه ترین زمان

افرادی که تخصص در حوزۀ خدمات اجرای آردواز و اجرای سقف شیروانی دارند، با استفاده از تکنیک های مختلف می توانند در مدت زمان کوتاهی اجرای موفقیت آمیز نصب شیروانی را به صورت کاملاً اصولی انجام دهند. در این صورت می توانند از کلیۀ تکنیک ها جهت نصب انواع سقف آردواز استفاده نمایند. ارائه خدمات شیروانی قابل پیاده بر روی کلیۀ مصالح ساختمانی می باشد و می توانید در سال های اخیر گسترش کاربرد سقف شیروانی را با متریال مختلف مشاهده نمائید.

قیمت اجرای شیروانی به نوع متریال و حجم کار بستگی دارد و باید به صورت دقیق، محل مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته شود، تا بتوانند هزینۀ تقریبی اجرای سقف آردواز را مشخص نمایند. اجرای سقف شیروانی توسط مجموعه های معتبر و با سابقه با نازل ترین قیمت پیاده سازی می شود. اگر قصد نصب آردواز برای محل مسکونی آپارتمانی و یا ویلایی را دارید، می توانید از تخصص کارشناسان فنی آراز سقف استفاده نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار داشته و تجربیاتی که کسب کرده است، قادر به اجرای انواع شیروانی با قیمت ارزان می باشد.

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()