اجرای آلاچیق به عنوان یکی از سازه های باز محسوب می شود که در فضای باز ساخته می شوند. اجرای آلاچیق نیاز به مصالح ساختمانی ویژه دارد که می توان به فولاد ضد زنگ، سقف شیروانی، بتن ریزی کف آلاچیق، ساخت سکو و دیواره اشاره نمود. البته ارتباط مستقیم به طرح آلاچیق دارد. اجرای آلاچیق در فضای سبز می تواند برای افراد، شرایط مناسبی را فراهم کند که بتوانند پناهی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارش باران داشته باشند. چرا که خدمات اجرای آلاچیق سقف شیروانی دار این موقعیت مناسب را برای عموم افراد فراهم می کند.

آراز سقف با تلاش فراوان و همچنین استفاده از کادر فنی مجرب و توانمند، قادر به اجرای انواع آلاچیق با بهترین متریال و طرح های متنوع و شکیل می باشد.

اجرای آلاچیق با کمترین هزینه

به طور کلی هزینۀ اجرای آلاچیق به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به نوع مصالح ساختمانی که به کار برده می شوند و طرح آلاچیق اشاره نمود. قاب و پروفیل فولادی ضد زنگ، سقف شیروانی یا آردواز از متریال مهمی هستند که جهت ساخت سازه های آلاچیق فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مهمترین نکته ای که در رابطه با اجرای سازۀ آلاچیق وجود دارد، مستحکم سازی بنای آلاچیق با استفاده از مصالح ساختمانی فولادی صورت می گیرد. اجرای سقف شیروانی برای ساخت آلاچیق از مهمترین ویژگی های اجرای آلاچیق فلزی محسوب می شود و نقش بسزایی بر روی نما و زیبایی سازه های آلاچیق دارد.

سازه آلاچیق فضای سرپوشیده ای را برای افراد مهیا می کند که جهت سایه اندازی و در امان ماندن در برابر بارش باران و برف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت سفارش اجرای سقف شیروانی و اجرای انواع آلاچیق مدرن و زیبا می توانید با مهندسین مشاور آراز سقف مشورت کنید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ اجرای سقف آردواز و همچنین ساخت انواع آلاچیق فعالیت می کند.

 

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()