دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مصارف گوناگونی به کار برده می شود و نقش مهمی در صنعت دارد. آب به طور طبیعی دارای ناخالصی می باشد و نیاز به استفاده از دستگاه فیلتر شنی، سختی گیر رزینی و غیره می باشد. ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی لازمۀ صنایع مختلف می باشد. در واقع این دستگاه نوعی دستگاه شیرین کن آب محسوب می شود. حرفه های مختلف چون کشاورزی، صنعت شیلات، مواد غذایی و غیره نیازمند به تجهیز مجموعۀ خود به  دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند. در این صورت می توانند آب کاملاً تصفیه شده را برای مصارف صنعتی خود استفاده نمایند.

شرکت اطلس آب به صورت حرفه ای در عرصۀ ساخت و نصب پکیج های تصفیه آب صنعتی و خانگی با ظرفیت های مختلف فعالیت می کند و همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان گرامی می باشد.

سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که گفته شد، لازمۀ تأمین آب مورد نیاز اصناف مختلف، نیاز به نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب صنعتی است چون آب به طور طبیعی دارای ناخالصی هایی است که نیاز به تصفیه سازی و حذف میکروارگانیزم دارند. از این رو نصب پکیج تصفیه آب موجب می شود تا سطح کیفیت آب افزایش یابد و به طبع آن کیفیت مواد غذایی که تولید می شوند ارتقاء پیدا کند. با پیشرفت تکنولوژی، شاهد ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی اتوماتیک هستیم که نیاز به استفاده از اپراتور ندارند و به صورت خودکار کلیۀ فرآیند باز و بسته شدن شیرآلات دستگاه های پکیج تصفیه آب صورت می گیرد. این مسئله صرفه جویی زمان و هزینه را برای مجموعه به دنبال خواهد داشت.

جهت استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و آنتی اسکالانت می توانید با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس بگیرید. پیش از اقدام به خرید دستگاه آب شیرین کن، می توانید از خدمات مشاوره ای این مجموعه استفاده نمائید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()