فروش درب ضد سرقت یک نیاز محسوب می شود. به طور کلی استفاده از وسایل ضد سرقت در محل سکونت و کسب و کار می تواند مانع از ورود سارق به محل می شود. درب ضد سرقت به نحوی ساخته می شود که از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود و بدین وسیله از ورود افراد متفرقه و سارقین به داخل ساختمان و آپارتمان جلوگیری می کند. در همین راستا شاهد فروش درب ضد سرقت در ابعاد و ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوت از یکدیگر می باشد. در این مبحث، به صورت اختصاصی در زمینۀ ویژگی های درب ضد سرقت می پردازیم، تا هنگام خرید درب ضد سرقت، اطلاعات دقیق تری نسبت به این کالا داشته باشید.

شرکت درب کالا چند سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ عرضۀ انواع درب لابی و امنیتی آغاز کرده است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی مجرب و توانمند توانسته فعالیت خود را در این حوزه گسترش دهد.

مزایای فروش درب ضد سرقت

هدف از ساخت درب های ضد سرقت، ایجاد مانعی جهت مقابله با سارقین می باشد. علت استقبال از فروش درب های ضد سرقت به دلیل نوع ساختار امنیتی آنها می باشد. ساختار اصلی درب ضد سرقت را چهارچوب، قفل و لولا تشکیل می دهد. هنگام ساخت درب ضد سرقت، تلاش می کنند تا از چوب مقاوم و قفل با امنیت بالا و لولای مستحکم استفاده شود. عامل اصلی پرفروش بودن درب ضد سرقت، به دلیل مقاومت بالای این نوع درب ها در مقابل فشار، بریدگی و همچنین شکستگی می باشد. در واقع کلیۀ قسمت های درب به طور کال تقویت می شود و از متریالی استفاده می کنند که قابل بریدن نمی باشند.

متناسب با اجزای تشکیل دهندۀ درب ضد سرقت، فروش درب ضد سرقت در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد. عموماً از یک لایه عایق صدا و گرما در داخل درب ضد سرقت استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند از ورود و خروج صدا و همچنین هدر رفت انرژی جلوگیری کنند.

امروزه ساختمان هایی که مجهز به درب ضد سرقت هستند، سارقین کمتر جزأت می کنند که نفوذ به این ساختمان ها داشته باشند. از این رو ساختمان های لوکس از همان ابتدا برای افزایش امنیت ساکنین ساختمان، تلاش می کنند، درب ورودی کلیۀ واحدهای ساختمان را از نوع درب ضد سرقت انتخاب و خریداری کنند.

بدین ترتیب شاهد فروش درب ضد سرقت لابی، درب ضد سرقت رویه ترک با روکوب، درب ضد سرقت دولنگه طرح کرکره ای، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، درب لابی طرح رخشان روکش گردو و غیره می باشیم.

جهت مشاهدۀ انواع درب ضد سرقت آپارتمانی و ویلایی، می توانید نگاهی به محصولات وب سایت رسمی شرکت درب کالا داشته باشید.

فروش درب ضد سرقت فلزی که از دو لایۀ ورق فلزی با ضخامت یک میلی متری تشکیل شده است، استقبال فراوانی می شود. بنابراین خرید این نوع درب ضد سرقت را برای آپارتمان ها پیشنهاد می کنیم چون سارقین برای اینکه سر و صدای زیادی تولید نکنند، تلاش می کنند، به آرامی نفوذ کنند.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ درب ضد سرقت عبارتند از : رویه بیرونی درب، قفل اصلی، پین فولادی، رویه داخلی درب، لولای درب، چشمی، دستگیره، پین فولادی جلوی درب، لاستیک بازدارنده، ورق فولادی، فریم فولادی، عایق درب، پنل داخلی و چارچوب می باشد. به دلیل استفاده از متریال مستحکم و ساخت چند لایه ای این نوع درب، همچون گذشته، خرید درب ضد سرقت را در سطح بازار توسط فروشگاه های مختلف توزیع لوازم خانگی می توان مشاهده نمود.

شرکت درب کالا یکی از فروشندگان مجرب در حوزۀ فروش انواع درب ضد سرقت فعالیت خود را آغاز کرده است و آمادۀ پاسخگویی به سفارشات اینترنتی مشتریان می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()