کاغذ دیواری جزء یکی از محصولات رایج است که در تزئین نمای دکوراسیون ساختمان به کار برده می شوند. امروزه همچون گذشته شاهد کاربرد انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع می باشیم. بر اساس کاربرد و ترکیب رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی، می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا، مناسب ترین کاغذ دیواری را خریداری نموده و بر روی دیوار نصب کنید. هنگام خرید دیوارپوش، توجه به ویژگی های ساختاری و ظاهری آنها ضرورت دارد چون بدین وسیله می توان مناسب ترین نوع دیوارپوش را خریداری نموده و بر روی دیوار نصب نمود.  

فروشگاه دکور آفیس با نوع فعالیتی که در حوزۀ تهیه و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی دارد، هم اکنون امکان خرید انواع کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد.

خرید کاغذ دیواری سفارشی

با توجه به گستردگی کاربرد دیوارپوش کاغذ دیواری و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ دیجیتالی، امکان خرید کاغذ دیواری سفارشی متناسب با طرح مورد نظر شما مهیا می باشد. به عبارتی، چنین دستگاه های چاپی قادر به تبدیل عکس به پوستر دیواری و کاغذ دیواری می باشند. اهمیت دادن به موضوعات مهم چون انتخاب دیوارپوش، موجب می شود، تا بدین وسیله بتوانید تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون ایجاد کنید و جذابیت نمای داخلی را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

قیمت کاغذ دیواری به طرح و جنس آن بستگی دارد و افراد مختلف می توانند به صورت جداگانه، با خرید کاغذ دیواری طرح برجسته بر زیبایی نمای اتاق ها و یا سالن پذیرایی بیفزایند.

هنگامی که جهت سفارش خرید کاغذ دیواری ساده به مراکز توزیع دیوارپوش و تجهیزات دکوراسیون ساختمان مراجعه می کنید، انواع آلبوم کاغذ دیواری به شما ارائه داده می شود، تا بدین وسیله راحت تر بتوانند انتخاب دیوارپوش را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز متناسب با طرح آنها، در دسته بندی های مختلف، آلبوم کاغذ دیواری تهیه نموده اند و در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بدین ترتیب محصول مورد نظر خود را انجام دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()