مزایای کمپرسور اسکرو ها نسبت به کمپرسور پیستونی

کمپرسور اسکرو همانطور که گفته شد از کمپرسورهای پیستونی بسیار بیشتر استفاده می شوند و این به دلیل مزیت های بسیار زیاد این نوع از کمپرسور ها می باشد اگر بخواهیم در مورد مصرف انرژی کمپرسور را مقایسه کنیم کمپرسور اسکرو در حدود ۳۰ درصد مصرف کمتر انرژی داشته و در صنایعی که از این دستگاه بسیار زیاد استفاده می شود، این مزیت بسیار بزرگی است و مصرف انرژی در این کارخانجات بسیار کاهش پیدا خواهد کرد همچنین کمپرسورها لرزش و صدای زیادی را ایجاد می‌کنند که کمپرسور اسکرو خوشبختانه لرزش و صدای بسیار کمی را دارد. برای اطلاع از فروش کمپرسور اسکرو با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

کمپرسور های اسکرو فضای بسیار کمی را در مقایسه با کمپرسور های پیستونی اشغال می کنند و برای مکان هایی که فضای محدودی برای کار دارند این کمپرسورها کاربردی تر خواهد بود همچنین استهلاک قطعات کمپرسور اسکرو بسیار کمتر از سایر مدل ها بوده و بدین ترتیب قطعات دیرتر خراب شده و در نتیجه کمپرسور عمر بالاتری را خواهد داشت جهت کنترل تولید هوا و وضعیت کمپرسور در نوع اسکرو می‌تواند کارایی بسیار مناسبی را داشته باشد.  فروش کمپرسور ها ازجمله کمپرسور اسکرو از طریق سایت مجموعه هوا مدار انجام می‌گیرد برای کسب اطلاعات در مورد انواع دستگاه ها و نوع کار کرده آنها به سایت هوادار مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

کمپرسورها دستگاه هایی برای متراکم سازی هوا یا گاز ها می باشند که به جهت آنکه در کارخانجات و صنایع مختلف از هوای فشرده استفاده می شود این کمپرسورها به صورت بسیار گسترده به کار گرفته شده و استفاده های بسیاری را از آن می‌توان داشت. کمپرسور اسکرو یکی از انواع پرکاربرد کمپرسورها است که کار کرد بسیار بهتر و کیفیت بالاتری داشته و کاربرد فراوانی را از آن در بخش صنایع مختلف مشاهده می کنیم . 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()