تخت یک نفره از پرفروش ترین تخت خواب هایی است که در هر خانه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توجه داشته باشید، خرید تخت یک نفره نیاز به توجه و دقت دارد. در واقع افرادی که قصد خرید تختخواب دارند، باید توجه ویژه ای نسبت به ابعاد، قیمت، جنس بدنه و مقاومت آن داشته باشند. با توجه به اینکه افراد برای مدت زمان طولانی از تختخواب استفاده می کنند، داشتن کیفیت شرط اول انتخاب و خرید تختخواب یک نفره محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب چندین سال به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت مجموعۀ خود را در راستای تولید و فروش محصولات چوبی مانند فروش تخت یک نفره در تهران آغاز نموده است و هم اکنون قادر به عرضۀ انواع بهترین محصولات چوبی هستند.

عوامل مهم خرید تخت یک نفره

در حال حاضر در دسته بندی های مختلف شاهد فروش تخت خواب هستیم که عمدۀ فروش این کالا به تختخواب یک نفره باز می گردد. در واقع این نوع تختخواب متناسب با ابعاد یک فرد به صورت استاندارد ساخته شده است. در نتیجه هنگام خرید تختخواب یک نفره، جنس بدنۀ تخت بسیار حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر طول عمر تختخواب خواهد داشت.

هم اکنون امکان خرید تخت یک نفره فلزی و تخت یک نفره چوبی وجود دارد که در دو مدل ساده و جکدار می توان خریداری نمود. با توجه به کاهش ابعاد محل زندگی افراد، ابعاد اتاق خواب کاهش پیدا کرده است و بدین ترتیب با خرید تخت یک نفره جکدار می توان در فضا صرفه جویی نمود. در واقع این سبک از طراحی تخت خواب بسیار کاربرد است و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. هنگام سفارش تختخواب یک نفره، توجه به مقاومت بدنۀ تخت ضرورت دارد چون بر روی قیمت تخت یک نفره تأثیرگذار است.

قیمت خرید انواع تخت یک نفره بر مبنای عواملی چون ابعاد، طرح، میزان کیفیت جنس بدنۀ تخت و همچنین کیفیت تشک مشخص می شود. البته قیمت تشک به صورت جداگانه محاسبه می شود.

اگر قصد خرید آنلاین سرویس خواب را دارید، می توانید نگاهی به محصولات متنوع فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()