مزیت فروش ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزا کالا:

فروش ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزا کالا - دیباچه:

در واقع ویدئو پروژکتور ها جزء جدا نشدنی از از کار هایی مانند دفاتر، سالن های نمایش، مدارس، سینما ها، اتاق های جلسه، مراکز تبلیغاتی و غیره می باشند. البته امروزه این وسیله به خانه ها نیز راه پیدا کرده و  خرید ویدئو پروژکتور در جهت به کار بردن در خانه نیز استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که امروزه اسم های زیادی بر روی این دستگاه گذاشته می‌شود، تعدادی از نام های مرسوم این دستگاه عبارت است از:

- ویدئو پروژکتور

- دیتا پروژکتور

- پروژکتور

- پروجکشن و غیره.

توجه داشته باشید که تمامی عناوین ذکر شده در بالا به هیچ عنوان در کاربری دستگاه تفاوتی با یکدیگر ندارند و در واقع به صورت واحد این وسیله فرایند نمایش تصویر و صدا را از منابع خاصی مانند تلویزیون، کامپیوتر، لپتاپ، تلفن همراه و غیره گرفته و آن را بر روی یک پرده و یا یک جسم صاف پس از بزرگنمایی کردن نمایش می دهد. برای  خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزا کالا - درباره ویدئو پروژکتور:

در واقع ویدئو پروژکتور در واقع یک دستگاه الکترونیکی می باشد که قادر است سیگنال‌ های تصویری و صوتی را چندین برابر بزرگتر از سایز واقعی آنها روی سطوح مسطح مانند پرده مخصوص به رنگ سفید، پرده مخصوص به رنگ نقره ای، زمین، دیوار سفید و غیره نمایش دهد. این وسیله از دو قسمت تشکیل می شود، این دو قسمت لنز و لامپ می باشند. توجه داشته باشید که لنز در این دستگاه در واقع همان عدسی می باشد که وظیفه بزرگنمایی کردن تصویر را انجام می دهد. لامپ در این دستگاه نیز تصاویر را به صورت طیف های نوری روی پرده ظاهر می کند. در واقع با تعاریفی که اینجا از مکانیزم عملکردی این دستگاه شد شما کاملاً واقفِ فرایند نمایش تصویر این دستگاه شدید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()