اسباب بازی یکی از وسایلی است که جهت سرگرم کردن کودکان تهیه می شود. دسته بندی اسباب بازی شامل انواع اسباب بازی فکری، اسباب بازی آموزشی، اسباب بازی عروسکی، اسباب بازی مهارتی جهت تقویت جسمانی و ذهنی می باشد. کلیۀ اسباب بازی ها در دو طبقه بندی اسباب بازی دخترانه و پسرانه به فروش می رسند.

فروشگاه بازی ساز مارکت در زمینۀ فروش اسباب بازی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با رده های سنی کودکان، انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه را به سبک های مختلف تهیه نموده و با قیمت مناسب به فروش می رساند. خرید اسباب بازی را از سایت انجام دهید. 

فروش اسباب بازی ایرانی و خارجی

فروش انواع اسباب بازی ایرانی و خارجی در مدل های مختلف صورت می گیرد و والدین می توانند پس از بررسی یک سری نکات مهم، مناسب ترین اسباب بازی را برای سرگرم کردن کودک خود تهیه کنند. بر خلاف تصور برخی از افراد که نسبت به خرید اسباب بازی توجه نمی نمودند ولی هم اکنون به این مسئله پی برده اند که نکات متعددی در خرید اسباب بازی نهفته است. این نکات مهم به اهداف سازندۀ اسباب بازی و جنس آن بستگی دارد. به عنوان مثال اسباب بازی نوزادان و ردۀ سنی کمتر از سه سال باید به نحوی انتخاب شود که به قطعات بسیار ریز تقسیم نشود چون ممکن است کودک ناخودآگاه داخل دهان قرار دهد و موجب خفگی نوزاد شود.

هنگام خرید اسباب بازی عروسکی نیز عروسک های پارچه ای باید از جنس نخ پنبه ساخته شده باشند و حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نکند.

اسباب بازی فکری و آموزشی، اسباب بازی پازل و ساختنی، اسباب بازی عروسک و مدل، اسباب بازی تفنگ و مبارز، ماشین و هواپیما و ... از حمله انواع اسباب بازی ارزان رایج در سطح بازار محسوب می شوند.

اگر علاقه مند به اسباب بازی پسرانه و دخترانه برای کودکان دختر و پسر هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت داشته باشید.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()