تولید و پخش لباس بچه یک نیاز برای جامعۀ ایرانی و هر کشوری می باشد. به عبارتی تولید پوشاک داخلی باعث رونق اقتصاد ملی می شود چون نیاز به واردات پوشاک نخواهیم داشت و مردم به راحتی و با قیمت ارزان می توانند پوشاک خود را تهیه کنند. در همین راستا از سوی اورگان های دولتی نسبت به تولید و پخش لباس بچه گانه در سطح کشور اهمیت داده می شود.

تولیدی لباس بچه ایران نوین چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ  تولید و پخش انواع لباس بچه آغاز نموده است. طی این سال ها، توانسته اند بخش اعظمی از نیاز پوشاک بازار را تأمین نمایند.

تولید و پخش لباس بچه در تهران

سال های اخیر تولید و پخش لباس بچه در سطح کشور توسعه پیدا کرده است چون توانسته اند موفق به تولید انواع لباس بچه گانه با الیاف صد در صد نخ پنبه شوند که حساسیت پوستی برای کودکان به دنبال نخواهد داشت. لباس بچه گانه در دو دسته بندی اصلی لباس پسرانه و لباس دخترانه در رنگبندی و مدل های متنوع تولید و عرضه می شوند.

تولید و پخش لباس بچه دخترانه در دسته بندی های لباس مجلسی، لباس عادی و معمولی، لباس اسپرت و ورزشی صورت می گیرد. البته این موضوع در رابطه با تولید و پخش لباس بچه پسرانه نیز صدق می کند و می توانید شاهد تولید انواع پوشاک پسرانه مجلسی، ورزشی، معمولی و ساده در رنگ بندی های متنوع می باشد.

امروزه بیش از گذشته شاهد تولید و پخش و فروش لباس بچه گانه با مواد اولیۀ درجه یک و مرغوب هستیم. فروشندگان پوشاک کودکانه در سطح کشور، به سهولت می توانند انواع لباس بچه دخترانه و پسرانه را در رده بندی مختلف سنی را با قیمت ارزان به طور مستقیم از تولیدی لباس بچه در تهران تهیه کنند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین از سابقۀ بلند مدت در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و هم اکنون توانسته اند پاسخگوی سفارشات اینترنتی مشتریان باشند.

 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()