خرید سانتریفیوژ prp یک نیاز برای محیط های آزمایشگاهی محسوب می شود. در این مقالۀ کوتاه قصد داریم به پرسش هایی چون سانتریفیوژ prp چیست؟ کاربرد، ویژگی و قیمت انواع سانتریفیوژ prp بپردازیم. پس همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی نسبت به کاربرد این دستگاه پرکاربرد بدست آورید.

افرادی که قصد خرید سانتریفیوژ prp با قیمت ارزان دارند، می توانند با شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرند. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ خرید و فروش دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند و به بهترین شکل ممکن می توانند شما را در این امر، همراهی کنند.

خرید سانتریفیوژ prp و ویژگی آنها

سانتریفیوژ prp از جمله دستگاه های اصلی محیط آزمایشگاه محسوب می شود و کاربرد عمدۀ این دستگاه، جهت تفکیک سازی مواد پلاسما از خون می باشد. خون در حالت عادی از مواد مختلف تشکیل شده است و جهت انجام اکثر آزمایشات هورمونی، بیوشیمی و ژنتیک نیاز به پلاسمای خون است. از این رو خرید سانتریفیوژ prp چند شاخه در محیط های آزمایشگاهی پزشکی ضرورت دارد.

البته کاربرد دستگاه های سانتریفیوژ را می توان در محیط های آزمایشگاهی صنعتی نیز می توان مشاهده نمود چون جهت جداسازی اجزای تشکیل دهندۀ مواد مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

نحوۀ عملکرد دستگاه های سانتریفیوژ بر مبنای نیروی گرانش زمین است، که عامل تفکیک سازی اجزای تشکیل دهندۀ خون از یکدیگر می شود.

مهمترین مواردی که هنگام خرید انواع سانتریفیوژ prp باید مد نظر قرار گرفته شوند، عبارتند از تعداد شاخه های دستگاه، حداکثر و حداقل مقدار دور در دقیقه، جنس و برند آن می باشد. مقصود از شاخه، مقدار ظرفیت لوله هایی است که می توان در یک دور داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار داد. توجه داشته باشید، متناسب با حجم کاری، می توانید تجربۀ خرید دستگاه سانتریفیوژ prp مناسب را داشته باشید.

جهت خرید سانتریفیوژ prp  استاندارد با قیمت ارزان و با دقت عالی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر در تماس باشید.

خرید سانتریفیوژ prp برای محیط های آزمایشگاهی پزشکی بالینی و ژنتیک ضرورت دارد چون به منظور جداسازی پلاسما و پلاکت خون از آن استفاده می شود. با اختراع دستگاه های سانتریفیوژ در علوم آزمایشگاهی توانستند موفق به کسب تجربیات مهم در علوم آزمایشگاه پزشکی و صنعتی شوند. در واقع خرید سانتریفیوژ prp در آزمایشگاه های پزشکی و ژنتیکی به پزشکان کمک کرده تا بتوانند به اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خون دست پیدا کرده و به واسطۀ آن بتوانند آزمایشات متعددی را در جهت تشخیص و درمان خیلی از بیماری ها انجام دهند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر از مجموعه های مجرب در حوزۀ واردات، تأمین و توزیع انواع دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی با برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی می باشند و همواره آمادۀ خدمت رسانی به مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها هستند.

خرید سانتریفیوژ prp با قیمت ارزان

امکان خرید سانتریفیوژ prp با قیمت ارزان برای کارفرمایان محترم محیط های آزمایشگاهی در اقصی نقاط کشور فراهم است. به طور کلی قیمت سانتریفیوژ prp به ظرفیت دستگاه یا همان تعداد شاخه ها، جنس بدنۀ دستگاه و حداکثر تعداد دور چرخش آن در هر دقیقه بستگی دارد.

کاربرد عمدۀ دستگاه های سانتریفیوژ prp جهت جداسازی پلاکت ها از گلبول های قرمز می باشد، تا از مواد پلاسما برای انجام انواع آزمایش ژنتیک و هورمونی استفاده گردد. هنگام خرید دستگاه سانتریفیوژ prp برای محیط آزمایشگاهی، توجه به تعداد شاخه های دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است چون ارتباط مستقیم با حجم کاری محیط های آزمایشگاهی در طول روز دارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه سانتریفیوژ prp، می توانید با شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید به سایت مراجعه کنید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به دلیل نوع تخصصی که در حوزۀ فروش دستگاه و لوازم آزمایشگاهی و پزشکی دارند، امکان خرید اینترنتی سانتریفیوژ prp با قیمت ارزان و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نموده است.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()