فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو - دیباچه:

فروش اقساطی دیگنیتی در مجموعه قدرتمند آرشا خودرو بی تردید شرایط را برای خریداران فراهم کرده است که بهترین گزینه ها را در جهت خودرو دار کردن آنها ایجاد کند. در واقع این شرایط به راحتی خریداران را به وسیله پرداخت اقساطی صاحب خودرو می کند، این موضوع با در نظر گرفتن کمپانی بهمن خودرو که اولین کمپانی بود که تولید آزمایشی کراس اور دانگ فنگ را در کشور آغاز کرد و به هیچ عنوان شرایط خرید اقساطی دیگنیتی  را برای خریداران خود قرار نداد جای تامل دارد. بدیهی است که خرید نقدی می تواند فشار سنگینی را به خریداران خودرو وارد آورد اما خرید اقساطی به راحتی آنها را مالک خودرو می کند. همانطور که مستحضر هستید خودروی دیگنیتی یک کراس اوور کوپه چینی می باشد که طراحی بسیار ویژه و کاملاً جذابی دارد. این خودرو در گروه دانگ فنگ قرار دارد.

فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو - دیگنیتی پرایم:

در سال ۹۷ تحریم های بیشماری بر کشور ما تحمیل شد و دانگ فنگ مانند بسیاری از خودروهای دیگر با کمبود واردات مواجه گردید و در واقع شرایط خرید اقساطی دیگنیتی را تقریباً از بین برد، بنابراین شرکت آرشا خودرو با این شرایط سخت باز هم قادر بود با تمهیدات ویژه ای که مدیران این مرکز در نظر گرفته اند اقدام به فروش اقساطی دیگنیتی کند و باری را از روی دوش خریداران بردارد.

فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو - شرکت آرشا خودرو:

  فروش اقساطی خودرو دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو همانطور که اشاره شد به صورت کاملا حرفه ای و با مدیریت بسیار قوی انجام می شود، در نظر داشته باشید که خدمات این شرکت بسیار مجرب و حرفه ای، در سطح جهانی می باشد و با استاندارد های خدمت رسانی به خریداران کاملا مقارن است. شما نیز اگر طالب این خودروی بی‌ نظیر می باشید می توانید به مجموعه فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت آرشا خودرو مراجعه کنید و به سرعت صاحب یکی از این اتومبیل ها شوید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()