قیمت نقاشی ساختمان در تهران

قیمت نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی مرتبط است اما اصلی ترین مورد متراژ کاری است که بر حسب متر مربع در نظر گرفته می شود،گرچه استفادده از رنگ های مختلف و متریال کار نیز در قیمت ها تاثیر زیادی دارد.

در تهران به دلیل بالا بودن هزینه ها، نقاشی ساختمان دارای تفاوت قیمت با شهرسستان ها است. قیمت خدمات نقاشی ساختمان در تهران با توجه به ملک مورد نظر تعیین می گردد . 

روش اجرای نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران با استفاده از روش های مختلف توسط نقاش ساختمان ماهر اجرا خواهد شد . در ابتدا زیرسازی لازم در سطح انجام گرفته شده تا برای رنگ زدن آماده شود. در صورتی که دیوار گچی است باید ابتدا از روغن الیف استفاده شود و مستقیم نمی توان بر روی دیوار گچی، رنگ کاری را انجام داد. 

رنگ آمیزی در روحیه ی افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته و باعث تنوع در محیط می شود. برای اتاق هایی مانند پذیرایی باید از رنگ های ملایم تر استفاده شود اما برای بخش هایی مانند اتاق کودکان می توانید از رنگ پر شور و نشاط نیز استفاده کنید.  برای انجام نقاشی ساختمان باید ابتدا برخی از لوازم را از اتاق خارج کنید و یا روی آن را با استفاده از سلفون بپوشانید تا در زمان رنگ آمیزی آسیب نبینند. همچنین مناطقی که نمی خواهید رنگ آمیزی شود مانند پریز برق، در و پنجره و... را با استفاده از نوار چسب پهن و روزنامه پوشش دهید تا کار تمیز تر اجرا شود. رنگ آمیزی دیوار ها از بالا به پایین انجام می گیرد بنابراین ابتدا سقف رنگ می شود و سپس دیوار ها از بالا به پایین رنگ آمیزی می شوند. نقاشی ساختمان در تهران توسط مجموعه نقاشی ساختمان عیوضی با بهترین کیفیت ارائه می گردد. 

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()