فروش اقساطی کوئیک از روش های رایج دیگری است که جهت خرید اتومبیل به مشتریان پیشنهاد داده می شود. خودروی کوئیک محصول شرکت خودروسازی سایپا است و اواخر سال 1395 به بازار عرضه شده است و افراد زیادی طرفدار این سبک از اتومبیل هستند. با توجه به افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، مجموعه های عرضه کنندۀ اتومبیل، جهت جلب رضایت مشتریان، توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی کوئیک و دیگر محصولات شرکت های خودروسازی، امکان خرید اتومبیل را برای آنان فراهم سازند.

فرنام خودرو با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ خرید و فروش انواع اتومبیل داخلی و خارجی، توانسته اند شرایط آسان فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را به مشتریان پیشنهاد دهند. بدین وسیله افرادی که قصد خرید خودروهای کوئیک دارند، پس از مشاهدۀ شرایط فروش اقساطی کوئیک ، به صورت اقساطی اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

فروش اقساطی کوئیک آر

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید اقساطی خودروی کوئیک وجود دارد، توجه به مدل اتومبیل است. پیش از خرید اتومبیل، داشتن اطلاعات در خصوص ویژگی و مشخصات فنی خودرو ضرورت دارد و این مسئله در رابطه با فروش اقساطی کوئیک آر و دیگر تیپ های این اتومبیل مطرح می باشد.

خودروهای کوئیک دنده ای دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 5 دنده دستی است. این خودرو دارای پیشرانه 4 سیلندری با حجم موتور 1.5 لیتر، قدرت 87 اسب بخار، میزان گشتاور 128 نیوتن متر و شتاب صفر تا صد 13 ثانیه ای می باشد.

مطالعۀ دقیق قرارداد و شرایط فروش اقساطی کوئیک جهت خرید این اتومبیل ضرورت دارد. در واقع افرادی که از تسهیلات فروش اقساطی خودرو استفاده می کنند، متناسب با برنامه مالی اعضای خانواده، شرایط پرداخت اقساط و مبلغ پیش پرداخت را انتخاب می کنند.

جهت خرید اقساطی خودرو های کوئیک، می توانید با مرکز فروش فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()