قیمت سمپلر دارگون بر اساس نوع رنج و برند آنها مشخص می شود. سمپلر به عنوان یکی از ابزارآلات کاربردی مراکز آزمایشگاه محسوب می شود. با استفاده از سمپلر می توان فرآیند جابجایی مایعات را با حجم میکرو لیتر جابجا نمود و کاربرد این دستگاه در فرآیند آزمایشات از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت اطلاع از قیمت سمپلر دراگون بهتر است از طریق فروشگاه های عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی مطلع گردید. معمولاً پرکاربردترین سمپلر در رنج های متغیر 0.1 الی 10 هزار میکرو لیتر می باشد. البته سمپلرهایی با رنج 0.5 الی 10،  10 الی 100 و یا 1000 میکرولیتر در محیط های آزمایشگاهی بیشتر روتین می باشد.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ واردات و پخش لوازم آزمایشگاه پزشکی و صنعتی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. جهت دریافت لیست قیمت سمپلر دراگون می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

قیمت سمپلر متغیر دراگون

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، قیمت سمپلر متغیر دراگون بر مبنای درجه و رنج آن مشخص می شود. با توجه به کاربرد گسترده ای که دستگاه سمپلر در جهت اجرای آزمایشات دارد، باید نسبت به تأمین آنها اقدام نمود. به عبارتی متناسب با نوع کاربری آزمایشگاه می توانید با قیمت ارزان سمپلر دراگون مورد نظر خود را سفارش دهید.

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید سمپلر وجود دارد، داشتن دقت جابجایی مایعات بر حسب میکرو لیتر می باشد و این مسئله به طور مستقیم بر روی نتیجۀ آزمایشات تأثیرگذار می باشد. لازم به ذکر است که سمپلر مولتی چنل که دارای 8 و 12 کانال می باشند، جهت امور زیستی به کار برده می شوند. جهت آگاهی نسبت به قیمت انواع سمپلر دراگون می توانید با واحد فروش شرکت علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

قیمت سمپلر دراگون بر اساس رنج های مختلف

همانطور که بدان اشاره نمودیم، قیمت سمپلر دراگون بر مبنای رنج های مختلف مشخص می شود. جهت انجام آزمایشات هورمونی، بیوشیمی، میکروب، ژنتیکی و غیره جهت جابجایی مایعات نیاز به استفاده از سمپلر با رنج های مختلف می باشد. قیمت سمپلر دراگون ثابت متفاوت از قیمت سمپلر متغیر دراگون می باشد و البته میزان رنج سمپلر نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت سمپلر تأثیرگذار می باشد.

سمپلر با عنوان دستگاه میکروپیپت نیز شناخته می شود و در حال حاضر شاهد کاربرد انواع سمپلر ثابت و سمپلر متغیر در حجم های مختلف می باشیم. در محیط آزمایشگاه نیاز به استفاده از انواع سمپلر دراگون می باشد. قیمت سمپلر چند کاناله دراگون متناسب با سمپلر 8 کاناله و یا سمپلر 12 کاناله متفاوت از یکدیگر تعیین می شود.

مقصود از سمپلر چند کاناله بودن، این است که به طور همزمان می توان جهت جابجایی محتویات چند رک استفاده نمود. نکتۀ مهمی که در رابطه با عملکرد دستگاه سمپلر وجود دارد، جنبۀ مکانیکی بودن آن می باشد و با استفاده از نیروی دست عمل مکش و تخلیۀ محتویات صورت می گیرد. دریافت لیست قیمت انواع سمپلر دراگون می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. با مشاهدۀ مشخصات فنی هر کدام از انواع سمپلر می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا سمپلر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نکتۀ مهمی که در خصوص خرید و قیمت گذاری سمپلر وجود دارد، می توان به این اشاره نمود که متناسب با مارک های مختلف، حجم یا رنج سمپلرها متفاوت از یکدیگر بر حسب میکرولیتر در نظر گرفته می شود. هنگام خرید سمپلر در نظر گرفتن این نکتۀ مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت  خرید شیشه آلات آزمایشگاهی و ست سمپلر دراگون می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید و پس از بررسی مشخصات فنی آنها می توانید با اطمینان مناسب ترین سمپلر را تهیه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()