فروش اقساطی ایران خودرو در کنار فروش نقد خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. علت اصلی از ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ، به دلیل قیمت بالای خودروهای داخلی و خارجی است که در سطح کشور معامله می شوند. داشتن خودروی شخصی می تواند راحتی و رفاه را برای افراد به ارمغان آورد. به همین دلیل عموم مردم بر اساس توان مالی که از آن برخوردار هستند، تلاش می کنند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط آسان و مطمئن خریداری کنند.

شرکت آرشا خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می باشند. این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط کنونی خرید و فروش محصولات ایران خودرو و دیگر کمپانی های سازندۀ خودروی معتبر، در تلاش است، ضمن فروش نقد، شرایط آسان فروش اقساطی ایران خودرو را به نفع مشتری و جلب رضایت آنان ارائه دهند.

مزایای تعیین شرایط آسان فروش اقساطی ایران خودرو

با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ، فرد راحت تر می تواند از عهدۀ تسویه و پرداخت اقساط خودرو برآید. با مشاهدۀ وضعیت بی ثبات و تأسف انگیز بازار خودرو، دست خیلی از افراد از خرید نقد ایران خودرو کوتاه شده است که در عین حال برخی از افراد حتی قادر به استفاده از شرایط فروش اقساطی کوتاه مدت ایران خودرو و یا هر کمپانی دیگر نمی باشند.

لذا به دنبال این موضوع، برخی از فروشندگان خودرو به منظور حفظ موقعیت خود در میان رقبای تجاری تلاش می کنند، با ارائه شرایط آسان تر، فرصت جدیدی جهت خرید اقساطی محصولات ایران خودرو فراهم نمایند. به عنوان مثال تسریع بخشیدن در زمان تحویل خودرو، تحویل سند بنام خریدار در ابتدا، منعطف بودن در انتخاب تعداد اقساط و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش ایران خودرو در تهران باید در نظر گرفته شود.

جهت خرید اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید از طریق شرکت آرشا خودرو اقدام نمائید و از آخرین شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی مطلع گردید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()