فروش اقساطی سایپا راهی برای خرید خودروهای سایپا بوده و با توجه به شرایط کنونی جامعه و وجود تحریم‌ها ، افزایش قیمت خودرو را شاهد هستیم و افراد به خصوص جوان ها برای دستیابی به خودروی موردنظرشان تلاش بسیاری می‌کنند و افراد زیادی نمی توانند خودروی مورد نظرشان را خریداری نمایند بنابراین  فروش اقساطی محصولات سایپا راهی برای خرید اقساطی خودرو های سایپا بوده تا بتوان هزینه آن را به صورت اقساط و در بازه های زمانی مشخص شده در طولانی مدت پرداخت نمود.

بسیار مهم است که مرکزی که برای خرید اقساطی خودرو انتخاب می‌کنید معتبر باشد و تمامی توافقنامه ها بر اساس قوانین و پروتکل‌های قانونی انجام گیرد.بنابراین شما با خرید خودرو از آرشا خودرو می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و با اطمینان کامل خرید خودرو را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید. فروش اقساطی سایپا در کشور ما بسیار طرفداران زیادی دارد. سایپا به عنوان یکی از کمپانی های معتبر که در داخل کشور فعالیت می‌کنند.

خودروهایی را به بازار عرضه کرده که این خودروها با وجود واسطه هایی مانند شرکت های لیزینگ خودرو به صورت اقساطی به مشتریان ارائه می گردد. برای افرادی که توان مالی بالایی ندارند و نمی‌توانند خودروی مورد نظرشان را به صورت نقدی تهیه کنند ، روش فروش اقساطی سایپا راه حلی برای خرید راحت تر بوده و در شرایط فروش اقساطی سایپا ،اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در کنار فروش خودرو های سایپا به صورت نقدی ارائه می گردد و افراد با توجه به بودجه ای که دارند شرایط را با شرکت ارائه دهنده به توافق میرسند. شرایط خرید اقساطی سایپا در این مجموعه تسهیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و شرایط فروش خودروهای سایپا به سایت مرکز آراشا خودرو مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()