کاغذ دیواری نوعی دیوارپوش جهت تزئین نمای دکوراسیون به کار برده می شود. کاربرد دیوارپوش را می توان برای سطوح ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره می توان مشاهده نمود. از این رو تولیدکنندگان کاغذ دیواری تلاش نموده اند متناسب با سلایق و کاربری های متفاوت بتوانند فروش کاغذ دیواری ساده، نقش برجسته، طرح سه بعدی، بافت دار و غیره طراحی و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.  

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در تهران تلاش می کند، متناسب با نیاز بازار بتوانند انواع محصولات دکوراسیون داخلی را تأمین نموده و با قیمت ارزان و کیفیت عالی به فروش برسانند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

چند سال اخیر شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی هستیم که با عنوان پوستر دیواری نیز معرفی می شوند. این سبک از طراحی کاغذ دیواری نسبت به طرح های سابق کاغذ دیواری دارای تفاوت های قابل توجهی می باشند. کاغذ دیواری ساده و نقش برجسته به صورت رولی و متشکل از طرح های تکراری می باشند. این در حالی است که جهت طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی از طرح کامل تصاویر استفاده می شود و به صورت چند تکه ای بر روی دیوار نصب می شوند و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند. خیلی از افراد طرفدار این سبک از طراحی و چاپ کاغذ دیواری می باشند.

در همین راستا شاهد فروش کاغذ دیواری ساده  و لوکس و مدرن با طرح های متنوع و قیمت ارزان می باشیم و جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق میهمان، اتاق خواب، اتاق کودکان و غیره استفاده نمایند. خرید کاغذ دیواری طرح کودکانه برای اتاق فرزندان می تواند به صورت اختصاصی صورت گیرد و حس استقلال بیشتری برای فرد خواهد داشت.

جهت خرید هر نوع دیوارپوش مدرن و کلاسیک می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و پس از بررسی تمام محصولات، مناسب ترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان سفارش داده و از زیبایی و جلوۀ آن لذت ببرید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()