پارکت لمینت از جمله کفپوش های محبوب در سطح جهان محسوب می شود چون از ماهیت و طرح چوب برگرفته شده است. در ابتدا پارکت چوبی در تزئین کفپوش مورد استفاده قرار می گرفت ولی به دلیل مقاومت پایینی که این نوع پارکت در برابر آب داشت، تولیدکنندگان پارکت را واداشت تا بتوانند گام های مؤثری در جهت تولید پارکت لمینت بردارند. در نتیجۀ آن شاهد فروش پارکت لمینت در طرح و اندازه های مختلف می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس با اتکاء به پرسنل مجرب و همچنین بررسی وضعیت بازار و نوع فعالیتی که آغاز نموده است، همواره در صدد انتخاب و فروش بهترین تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع پارکت لمینت، انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری و غیره می باشند.

فروش پارکت لمینت ضد آب

هدف از تولید پارکت لمینت، تولید پارکت ضد آب بود که مقاومت بالایی نسبت به آب و رطوبت داشته باشد و از طول عمر بالایی برخوردار باشند. فروش پارکت لمینت ضد آب مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته شده است. از این رو امکان نصب پارکت لمینت به عنوان کفپوش آشپزخانه، روف گاردن، باشگاه ها و غیره می باشیم.

قیمت پارکت لمینت به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، درجۀ دانسیته و یا چگالی مقاومتی آن نسبت به تحمل بار اشاره نمود. امروزه امکان خرید انواع پارکت لمینت ارزان و گران قیمت برای عموم مردم فراهم می باشد. بر خلاف تصور خیلی از افراد که خرید پارکت لمینت ضد آب را کالایی گران قیمت و هزینه بر به شمار می برند. فروش پارکت لمینت ایرانی، آلمانی، ترکیه ای، چینی و ... دارای طرفداران خاص خود می باشند. هنگام سفارش پارکت لمینت، توجه به مشخصات فنی ساخت پارکت ضرورت دارد. در واقع متناسب با مکان های پرتردد، خرید پارکت لمینت با درجۀ دانسیته و مقاومت بالا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.  

جهت راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت آنلاین با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()