پوستر دیواری یکی از محصولات با کیفیت در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی است و به دلیل ویژگی های منحصربفردی که این نوع دیوارپوش دارد، افراد زیادی را به خود جلب نموده است.  فروش پوستر دیواری در طرح های متنوع صورت می گیرد. در واقع تولیدکنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نموده اند متناسب با سلایق متفاوت، انواع پوستر دیواری زیبا و جذاب طراحی و به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه دکور آفیس نیز از این موضوع مستثنا نمی باشد و متناسب با نیاز بازار، در لیست محصولات دیوارپوش مجموعۀ خود، فروش پوستر دیواری در دسته بندی های متنوع و شکیل صورت می گیرد و در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره می نمائیم.

فروش پوستر دیواری پذیرایی

مهمترین ویژگی و تمایزی که پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری دارد، نمایش یک تصویر کلی در طرح های متنوع می باشد. به دلیل همین ویژگی، خیلی از افراد جهت نصب دیوارپوش، خرید پوستر دیواری پذیرایی را انتخاب می نمایند چون زیبا و فوق العاده چشمگیر می باشد.

سال های اخیر در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی، همواره تلاش می شود، در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون از جلوه های بصری جذاب و لوکس پوستر دیواری سه بعدی و یا ساده استفاده نمایند. با بهره گیری از این نوع دیوارپوش مدرن و چشم نواز توانسته اند به میزان قابل توجهی در هزینه های طراحی دکوراسیون صرفه جویی داشته باشند. همانطور که بدان اشاره نمودیم، به دلیل نمایش یک تصویر کامل، به تنهایی می توان در بخشی از نمای دکوراسیون پذیرایی و یا اتاق ها نصب نمود و زیبایی محیط دوچندان می شود. البته پوستر دیواری قابل شستشو و نسبت به پارگی و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

به همین دلایل فروش انواع پوستر دیواری مدرن و کلاسیک و فروش پوستر دیواری طبیعت و منظره را می توانید در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مشاهده نمائید. پس از مقایسۀ ویژگی و طرح های متنوع این محصول، بهترین پوستر دیواری مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()