پارکت به عنوان یکی از کفپوش های پر طرفدار در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود. امروزه برای خیلی از افراد تصمیم گیری در خصوص انتخاب مصالح ساختمانی مناسب و با کیفیت سخت تر شده است چون روزبروز بر تنوع این محصولات افزوده می شود. فروش پارکت نیز جزء این محصولات به شمار می رود و از تنوع برند و مدل برخوردار است. انتخاب کفپوش نقش مهمی در کیفیت زندگی افراد خواهد داشت چون با توجه به اینکه تردد بر روی کفپوش بسیار صورت می گیرد، انتخاب کفپوش با کیفیت به فرد اجازۀ نظافت راحت و قدم زدن راحت را می دهد، ضمن آنکه نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

فروشگاه دکور آفیس طی سال ها فعالیت پیوسته در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته است موفق به عرضۀ انواع پارکت با دوام در درجه بندی سختی نرم و سخت گردد.

فروش پارکت در درجه بندی نرم و سخت

البته نکتۀ مهم دیگر که در رابطه با ویژگی های ساختاری پارکت وجود دارد، انتخاب درجه بندی برای این نوع کفپوش می باشد که البته ممکن است متناسب با برندهای مختلف، متفاوت در نظر گرفته شده باشد. هر چه درجه بندی پارکت بیشتر باشد، مقاومت بیشتری را نسبت به شرایط محیطی تحمل می کند و می تواند گزینۀ مناسبی جهت مکان های پر تردد باشد ولی با کاهش درجه و کلاس پارکت، میزان استحکام پارکت نسبت به شرایط محیطی و حجم تردد کمتر است.

نکات ظریف مهمی در حوزۀ انتخاب و خرید پارکت وجود دارد و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل به بازسازی ساختمان را دارید و کفپوش پارکت را گزینۀ مورد نظر خود انتخاب نموده اید، پیشنهاد می کنم با فروشندگان محصولات پارکت مشورت نمائید. قابل شستشو بودن، داشتن سختی و مقاومت در برابر فشار، غیر قابل خط و خش، داشتن قابلیت عایق و تنوع طرح از مهمترین ویژگی های پارکت محسوب می شوند.

برای سفارش خرید پارکت ضد آب لوکس ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()