دیسک سرامیک بر یکی از ابزار آلاتی است که در صنعت ساختمان سازی بسیار پر کاربرد است و این دیسک ها برای برش انواع سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه دیسک های سرامیک بر زیادی به بازار عرضه شده و می توان نوع مناسب را تهیه کرد. سرامیک بر ها طوری طراحی شده اند که می توانند به خوبی برش سرامیک را انجام داده و با استفاده از آن ها برش دقیق و بدون لب پر شدگی را خواهیم داشت. از این وسیله برای انواع سرامیک و کاشی ها استفاده می شود. بنابراین اگر می خواهید برش سرامیک ها را به شکل دقیق و با کیفیت انجام دهید حتما باید از سرامیک بر استفاده کنید. فروش سرامیک بر در اندازه و رنگ های مختلفی بوده تا بتوان برای انواع سنگ ها از آن استفاده کرد.

امروزه استفاده ی بسیار زیادی از سرامیک بر ها می شود و خرید و  فروش پرسلان بر بسیار زیاد شده است. برای استفاده از صفحات سرامیک بر لازم است تا دستگاه فرز داشته باشید و با استفاده از این دستگاه که بسیار کاربردی است ، سرامیک ها را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برش داد. برای اطلاع بیشتر درباره ی محصولات ، با کارشناسان فروش ابزار مجید تماس بگیرید.

ویژگی سرامیک بر

همان طور که گفته شد سرامیک بر ها برای برش سرامیک و دیگر سنگ ها هستند. صفحات سرامیک بر در اندازه و سایز های مختلف ساخته شده و با استفاده از آن امکان برش انواع سنگ ها میسر شده و به راحتی می توان این برش ها را ایجاد کرد. در بازار انواع دیسک های سرامیک بر در سایز ها مختلف عرضه می شود که باید با توجه به سنگ های مورد نظر آن را خریداری کرد.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()