پرسلان ها نمونه ی جدید سرامیک ها هستند که دارای تراکم بسیار زیادی بوده و سخت هستند بنابراین صفحات پرسلان بر طوری طراحی شده اند که بتوانند به خوبی این سنگ را برش دهند و برش هایی دقیق و تمیز را ایجاد کنند. امروزه به دلیل استفاده ی بسیار زیاد از پرسلان به دلیل کیفیت و زیبایی این سنگ،  فروش پرسلان بر بسیار افزایش یافته و افراد انواع صفحات پرسلان بر را با توجه به اندازه و نوع سنگ خریداری می کنند.

پرسلان بر یکی از لوازم مهم صنعتی است که به وسیله ی آن می توان انواع سرامیک مانند پرسلان را برش داد. با استفاده از این دستگاه، برش های بسیار خوب و صافی را خواهیم داشت. انواع پرسلان بر توسط ابزار مجید به فروش می رسد و می توانید این دستگاه را از این مرکز خریداری نمایید. پرسلان بر دارای تنوع بالایی بوده و صفحات آن را می توانید از فروشگاه ابزار مجید با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید.

فروش انواع پرسلان بر با دوام

فروش پرسلان بر برای کسب و کار های زیادی انجام شده و با استفاده از این دستگاه ، بازدهی بالایی را در کوتاه ترین زمان خواهیم داشت و همین طور به دلیل کیفیت بالای پرسلان بر ها، برش های دقیق و بدون لب پر شدگی انجام گرفته و در نهایت در مصرف مصالح نیز صرفه جویی خواهد شد. این صفحات در سایز های ,60 50،40، 35، 30، 25، 23، 15، 12.5، 11.5 در بازار به فروش می رسند و اگر می خواهید انواع پرسلان بر با کیفیت را تهیه کنید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه کرده و خرید سرامیک بر را با قیمت ارزان انجام دهید. در این مجموعه انواع مدل ها و سایز های سرامیک بر و پرسلان بر موجود است و شما به راحتی می توانید از طریق سفارش اینترنتی ، محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید.

 

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()