ویزیت پزشک در منزل چندین سال است که در دسترس عموم افراد قرار گرفته است. همانطور که می دانید عدم دسترسی به مطب پزشکان در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل، عدم امکان جابجایی افراد سالمند و یا وجود ترافیک شهری عواملی هستند که تأثیر مستقیم بر روی دریافت خدمات پزشکی در محیط منزل دارند. راه اندازی مراکز خدمات دهی مراقب های درمانی می توانند به صورت شبانه روزی ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل را به بیماران ارائه دهند. بدین ترتیب برای  خدمات ویزیت پزشک در منزل با اعزام پزشک متخصص در منزل می توانند راهکاری مناسب پیش روی بیماران قرار دهند.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان یکی دیگر از مراکز معتبر و متعهد در حوزۀ ارائه خدمات مراقبت های پزشکی و پرستاری در منزل به شمار می روند. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر درمان مجرب قادر به اعزام پزشک به محل می باشند.  

خدمات ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل

دریافت خدمات ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. در واقع افرادی که تمایل به سپری نمودن دوران بستری در محیط منزل دارند، می توانند درخواست ویزیت پزشک در منزل را به صورت دوره ای داشته باشند. استفاده از این امکان به بیماران فرصتی می دهد که بتوانند خدمات درمانی را در محل سکونت خود دریافت کنند و بدین وسیله نگران تردد در داخل شهر و یا گرفتاری های مربوط به عفونت های بیمارستانی نداشته باشند.

با استفاده از این امکانات درمانی مانند  درمان کرونا در منزل می توان به صورت دوره ای از وضعیت بیماری خود مطلع گردید و نگران مزمن شدن پروسۀ درمان نباشید. البته افرادی که با مشکلات فشار خون، قند خون، کرونا، سپری دوران پس از جراحی و مشکلات تنفسی و ... روبرو هستند می توانند از حین دورۀ درمان جهت اطلاع از وضعیت بیماری تقاضای خدمات ویزیت پزشک عمومی و یا متخصص در منزل با پرداخت حداقل هزینه داشته باشند. مرکز خدمات پرستاری نفس بان می توانند شما را در این حوزه راهنمایی نموده و بهترین خدمات درمانی را ارائه دهند.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()