کلاه ایمنی یکی از پرفروش ترین لوازم ایمنی به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در مشاغل مختلف مشاهده نمود. هدف کلی از طراحی و ساخت کلاه ایمنی، حفاظت از عضو مهم بدن انسان یعنی سر در برابر خطرات احتمالی حین انجام کار می باشد. همانطور که از آن آگاه هستید، برخی از مشاغل پر خطر هستند و ممکن است بر اثر سهل انگاری برای افراد همراه با آسیب دیدگی باشد. خرید کلاه ایمنی با ویژگی های متفاوت صورت می گیرد چون متناسب با خطراتی که در مشاغل مختلف وجود دارد، کلاه های ایمنی ساخته می شوند.

اگر قصد آشنایی و خرید کلاه ایمنی متناسب با حرفۀ خود را دارید، می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

ویژگی های کلاه ایمنی و انواع آن

تولید و فروش کلاه ایمنی بر اساس استانداردهای بین المللی در سه دسته بندی اصلی صورت می گیرد. دستۀ اولی کلاه های ایمنی جهت حفاظت از سر در برابر خطرات ضربه ساخته شده اند و کاربرد آنها در صنعت ساختمان سازی، معادن و غیره مشاهده می شود. دستۀ دوم کلاه های ایمنی نیز به منظور حفاظت سر در برابر ضربه و همچنین سوختگی و برق گرفتگی مورد استفاده قرار گرفته می شود و مشاغلی که با جریان برق در ارتباط می باشند، می توانند از مزایای این نوع کلاه ایمنی بهره مند شوند. دستۀ سوم کلاه های ایمنی نیز مجهز به ویژگی های بالا نمی باشند و فقط به منظور حفاظت از سر مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت فروش تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی بر اساس جنس، مدل و برند آن مشخص می گردد. کارفرمایان محترم متناسب با نیاز مجموعه و خطراتی که مشاغل مختلف ممکن است با آن روبرو باشند، می توانند کلیۀ تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه رادین ایمن با قیمت ارزان تأمین نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()