فیلتر شنی نوعی دستگاه کاربردی است که جهت حذف ذرات معلق در آب استفاده می شود. تصفیه آب جهت مصارف خانگی و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. تا کنون شاهد کاربرد تصفیه آب به روش های طبیعی بوده ایم که از شن و ماسه برای جلوگیری از ذرات معلق در آب استفاده می نمودند ولی پیشرفت تکنولوژی موجب شد تا صنعت گران بتوانند موفق به ساخت فیلتر شنی با ظرفیت های مختلف شوند. استفاده از  فیلتر شنی موجب شد تا سطح کیفیت فیلتراسیون نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کند.

شرکت اطلس آب نیز به عنوان یکی از مجموعه های مجرب به عنوان مجری در ساخت و راه اندازی سیستم های تصفیه آب متناسب با صنایع مختلف می باشند. بدین ترتیب جهت خرید فیلتر شنی و مشاورۀ تخصصی در این راستا می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فیلتر شنی FRP

ساخت فیلتر شنی بر اساس نوع ناخالصی آب صورت می گیرد. بدین ترتیب پیش از خرید فیلتر شنی و احداث سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می توانید با کارشناسان متخصص مشورت نمائید. بدین ترتیب بتوانید مناسب ترین نوع فیلتر شنی را انتخاب نموده و سفارش دهید.

فیلتر شنی FRP دارای یک سری تفاوت های جزئی با دیگر دستگاه های فیلتر شنی می باشد. در صورت نیاز به استفاده از فیلتر شنی باید ظرفیت آب ورودی در نظر گرفته شود و بر اساس آنها سیستم تصفیه آب و فاضلاب را طراحی نمود. این نوع فیلتر شنی نیز در مدل های مختلف طراحی می شود که می توان به فیلتر شنی دستی و فیلتر شنی تمام اتوماتیک اشاره نمود. متناسب با حجم آب و سیستم تصفیه آب می توان دستگاه فیلتر شنی مناسب را انتخاب و با قیمت مناسب تهیه نمود.

جهت انتخاب و خرید فیلتر شنی مانند خرید فیلتر شنی توصیه می کنیم از خدمات مشاورۀ رایگان مجموعۀ اطلس آب استفاده نموده و تا بدین وسیله بتوانید فیلتر شنی مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()