دستگاه تصفیه آب صنعتی با عنوان آب شیرین کن نیز شناخته می شود. به طور کلی فرآیند عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی به نحوی است که آب ورودی به دو جریان آب تصفیه شده و پساب غلیظ تبدیل می کند. در واقع استفاده از فیلتر ممبران در ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی، امکان حذف املاح محلول در آب را همچون سدیم، کلسیم، پتاسیم و غیره فراهم می سازد. طی عبور آب از سیستم فیلتراسیون، به طور کامل ناخالصی های موجود در آب که در سایز 1ده هزارم میکرون با میزان تراکم 9/99 درصد باشد را قادر به جداسازی آنها می باشد. بدین ترتیب به میزان قابل توجهی سختی و سنگین آب را کاهش داده و فرآیند شیرین کردن آب به طور کامل اجرا می شود. شرکت اطلس آب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در مقیاس های مختلف می باشند. صنایع مختلف می توانند پیش از راه اندازی خط تولید محصولات، جهت راه اندازی سیستم تصفیه خانه از خدمات مشاوره تخصصی این مجموعه استفاده نمائید.

ویژگی و اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که گفته شد، ویژگی اصلی که دستگاه تصفیه آب صنعتی باید داشته باشد، حذف املاح معدنی و ناخالصی های موجود در آب می باشد که بتوانند آن را شیرین نموده و جهت مصارف خوراکی از آن استفاده نمود.

پمپ آب خام ورودی یا فید پمپ، پیش تصفیه، پمپ هایپرشر، پرشر وسل و فیلتر ممبران، ابزار دقیق و کنترل کننده، سیستم تزریق آنتی اسکالانت و سیستم شستشویی شیمیایی برخی از تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی به شمار می رود. امروزه صنایع مختلف متناسب با سیستم تصفیه خانه نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشند. بدین وسیله بتوانند شرایطی مساعد جهت تولید محصولات با کیفیت فراهم سازند.

مجموعۀ اطلس آب به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزۀ ساخت و اجرای انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی با ظرفیت های مختلف مطابق با استانداردهای جهانی با قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب می باشند. 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()