خرید هایما s7 اقساطی

جهت خرید هایما s7 اقساطی نیاز است که به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنید. آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌ های مجاز شرکت و کمپانی ایران‌خودرو شناخته می‌ شود که تمامی شرایط مربوط به فروش اقساطی هایما s7 را به صورت اقساطی برای شما فراهم می کند. شرایط خرید خودروی هایما s7 به صورت اقساطی در آرشا خودرو به راحتی فراهم شده و به همین دلیل مشتریان می ‌توانند به صورت اینترنتی خرید خودشان را انجام دهند. زمانی که خرید هایما s7 اقساطی را انجام می دهید باید تمامی مدارک درخواست شده نمایندگی را به کارشناسان فروش تحویل دهید. کمپانی ایران خودرو هر یک از این مدارک را در هر یک از دوره‌ های خدمات فروش اقساطی هایما s7 به مشتریان اعلام می‌کند تا با آماده کردن مدارک سریعتر جهت خرید خودرو اقدام کنند. 

در صورتی که شما می خواهید خرید هایما s7 اقساطی خود را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهید بهتر است که با کارشناسان فروش آرشا خودرو مشورت کنید. هر یک از کارشناسانی که در نمایندگی های زیر نظر کمپانی ایران خودرو فعالیت می ‌کنند قوانین و استانداردهای مشخص شده ایران خودرو را رعایت می نمایند. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که تمامی پروسه هایی که مربوط به شرایط خرید اقساطی هایما s7 می باشد بدون هیچ اشکالی انجام می گردد.

هر یک از کارشناسانی که در آرشا خودرو جهت فروش اقساطی هایما s7 فعالیت می‌ کنند با شرایطی که مربوط به خرید خودرو می باشد آشنایی دارند. بنابراین  در صورتی که شما قصد خریداری خودروی هایما s7 را به صورت قسطی دارید باید شرایط مربوط به پرداخت هزینه را هم نیز از آنها بپرسید تا شما را راهنمایی نمایند. پیش از اینکه اقدام به خریداری هر یک از انواع خودروهای تولید شده ایران خودرو نمایید باید به خوبی در مورد ویژگی‌ های خودرو و هم چنین مشخصاتی که دارند اطلاعات کافی به دست آورده و سپس اقدام به خریداری آنها نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()