خرید تردمیل به صورت قسطی با قیمت اصلی

یکی دیگر از امکاناتی که فروشگاه تردمیل آنلاین در اختیار مشتریان محترم سراسر کشور قرار داده، خرید محصول با قیمت اصلی است. در واقع  فروش انواع تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین با همان قیمت اصلی صورت می گیرد و خریداران هزینه اضافی را متحمل نخواهند شد.

لازم به ذکر است اغلب فروشگاه هایی که شرایط اقساطی برای مشتریان خود فراهم کرده اند، مبلغی را روی محصولات خود اضافه می کنند؛ اما تردمیل آنلاین برای آنکه رضایت مشتریان را به دست آورد، تمامی تجهیزات خود را با قیمت اصلی عرضه می کند.

در خرید تردمیل نیازی به ضامن ندارید و هر محصولی را که مایل هستید، می توانید انتخاب کنید. در واقع فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین به صورت اقساطی نیز صورت می گیرد.

خرید انواع تردمیل از فروشگاه تردمیل آنلاین

اگر خانه دار هستید یا اینکه باشگاه بدنسازی بزرگی را اداره می کنید، قادر به خرید انواع تردمیل از این فروشگاه هستید. در تردمیل آنلاین تردمیل های خانگی با قدرت 4 اسب بخار قادر به تحمل وزنی در حدود 180 کیلوگرم هستند. با این حساب به راحتی در خانه به ورزش بپردازید و با تمرین مستمر به وزن خود برسید.

همچنین تردمیل های باشگاهی این مجموعه نیز با قدرت 6 اسب بخار، در حدود 200 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند. بدون شک با خرید این دستگاه بدنسازی به یکی از مجهزترین باشگاه های منطقه تبدیل خواهید شد.خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید.

فروشگاه تردمیل آنلاین عرضه کننده انواع تردمیل

فروشگاه تردمیل آنلاین با سال ها تلاش در عرضه انواع لوازم و تجهیزات ورزش توانسته است محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به دست مشتریان محترم برساند. این مجموعه با فروش تردمیل های خانگی و باشگاهی آوازه ای را در بین سایر فروشگاه ها از خود برجای گذاشته است. اگر قصد دارید پول خود را صرف خرید محصولات مرغوب کنید، با شماره های موجود در سایت فروشگاه تردمیل آنلاین تماس بگیرید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()