اتوبار به مجموعه خدماتی که در حوزۀ حمل و نقل و امور اسباب و لوازم منزل صورت می گیرد، اطلاق می گردد. در این مقاله به برخی از خدمات ارزنده ای که مراکز اتوبار و باربری به مشتریان خود ارائه می دهند، می پردازیم. اگر اطلاعاتی نسبت به این موضوع مهم ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

اتوبار آزادی یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه ای درخشان در حوزۀ امور حمل و نقل اثاثیه منزل در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. در طول هفت روز هفته آمادۀ خدمات رسانی با بهترین امکانات به همشهریان خود می باشند. افرادی که نیازمند به اتوبار و حمل اثاثیه در منطقۀ غرب تهران می باشند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

هزینۀ اتوبار و بسته بندی اسباب و اثاثیه

به طور کلی هزینۀ اتوبار به نوع خدماتی که مراکز اتوبار و باربری به مشتریان خود ارائه می دهند، بستگی دارد. مسافت بر حسب کیلومتر، مدت زمان بر اساس ساعت، تعداد کارگر و ارائه خدمات بسته بندی وسایل از جمله موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ اتوبار خواهد داشت. بدین ترتیب می توانید به صورت تقریبی از قیمت خدمات اتوبار مطلع گردید و سپس از مجموعۀ مورد نظر، خدمات حمل اثاثیه منزل را در سطح شهر و یا برون شهر را دریافت نمائید.

افرادی که قصد اسباب کشی منزل خود را دارند، ممکن است فرصت کافی جهت امور بسته بندی ایمن وسایل منزل نداشته باشند. از این رو می توانند از خدمات اتوبار جهت انجام پروسۀ بسته بندی وسایل بزرگ و شکستنی استفاده نمایند چون چنین افرادی به دلیل برخورداری از تجربیات فراوان، قادر به اجرای صحیح بسته بندی لوازم خانگی می باشند که حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی نشوند.  

اتوبار آزادی با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه کلیۀ خدمات اتوبار از جمله بسته بندی، حمل اثاثیه منزل و همچنین چیدمان وسایل منزل با نازل ترین قیمت در تمام مناطق تهران می باشند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()