پوکه معدنی از دیگر انواع سنگ معدنی است که دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد. پوکه های معدنی حاصل فعالیت های آتشفشانی است که طی سالیان طولانی تشکیل شده اند. در اصل پوکه های معدنی پس از سرد شدن گدازه های آتش فشانی تولید می شوند و علت اصلی تخلخل یا حفره های خالی این نوع پوکه ها، آزاد شدن گازهای مضر از درون سنگ ها می باشد. کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در سال 1348 در سازه های باستانی مشاهده نمود. در حالت کلی هدف از استفاده و خرید پوکه معدنی ، ساخت سازه های ساختمانی سبک است.

پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ تهیه و توزیع انواع پوکه معدنی در سطح کشور می باشد. در واقع این مجموعه دارای دفاتر پخش متعددی است تا بدین وسیله بتوانند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند.

عرضۀ انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان

پوکۀ معدنی در کنار پوکه های صنعتی استخراج و عرضه می شوند. هر کدام از آنها مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارند. از مهمترین خواص پوکه معدنی می توان به وزن سبک آن که امکان شناور شدن آن را بر روی آب ممکن می سازد، اشاره نمود. همچنین در مقابل صدا و حرارت عایق است و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد و قادر به تحمل دمای بالا تا 760 درجۀ سانتی گراد می باشد. استفاده از پوکه معدنی در سازه های بتنی، باعث کاهش وزن و همچنین افزایش سطح استحکام سازه می گردد. برای اطلاع از  قیمت پوکه معدنی به سایت مراجعه نمایید.

پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی سیاه، پوکه معدنی، پوکه معدنی ماسه ای و ... برخی از انواع پوکه معدنی موجود در بازار هستند که توسط معادن استخراج می شوند. در همین راستا پوکه معدنی رضایی در لیست محصولاتی که عرضه می کند، قادر به عرضۀ انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان و سایزهای مختلف می باشند.

پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()