تابلوسازی به روش های متعددی قابل اجرا می باشد و امروزه شاهد پیاده سازی تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت، تابلوسازی کامپوزیت و ... در طرح های متنوع، جذاب و چشمگیر در ابعاد کوچک و بزرگ می باشیم. این بوم تبلیغاتی بسیار جذاب و کاملا درخشنده است به همین جهت کاملاً گزینه مناسبی برای تبلیغات در کسب و کارها است، زیرا بسیار کاریزماتیک می باشد. تایل های پولکی که برای بَک گراند زمینه نام تجاری بر روی این بوم استفاده می شود درخشندگی آن را چندین برابر کرده است، پس از اتمام کار تایل های پولکی از تایلیا همان ورق های پلاستیکی برای بخش زیرسازی این بوم استفاده می شود، جهت سفارش  خدمات تابلوسازی به شیوه های مدرن با نورپردازی عالی، می توانید از خدمات گروه تابلوسازی تکاور استفاده نمائید.

مدل های گوناگون تابلوسازی چلنیوم طلایی:

مدل های مختلفی از تابلوسازی چلنیوم طلایی امروزه ساخت و تولید می شود، برخی از این مدل ها عبارت است از:

- دوبل طلایی

- چلنیوم طلایی پولکی

- چلنیوم ساده

- چلنیوم طلایی پانچی

- طلایی رینگی

- پلکسی دوبل.

هزینه تابلوسازی :

مطمئناً پارامتر های گوناگونی بر روی قیمت تابلوسازی حروف برجسته تاثیر گذار است، مثلاً می توان به تجهیزات مورد استفاده در ساخت این بوم ها اشاره نمود. البته پارامتر مهمتر متراژ بوم چلنیوم طلایی می باشد که مطمئناً قسمت اعظم قیمت آن را به خود اختصاص می دهد. در نظر داشته باشید که رول طلایی نسبت به دیگر رول های رنگی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار می باشد و این موضوع نیز به دلیل محبوبیت و مصرف بسیار زیاد آن در تابلو سازی می باشد.

عامل دیگری نیز در خصوص قیمت تابلوسازی مانند  خدمات تابلوسازی راهنمای اتاق و طبقات دخیل می باشد، این عامل در واقع جنس تابلو است که در برخی از آنها به شکل پانچی، رینگی و برخی دیگر به شکل دوبلی تولید می شوند. هر کدام از این نوع ها نسبت به جنس متریال و همچنین شیوه نصب آنها قیمت های گوناگونی دارند.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()