فروش ویدئو پروژکتور جیبی به صورت اینترنتی

 فروشگاه نیزار کالا از مراکز عرضه کننده دستگاه های ویدئو پروژکتور در کشورمان است که با فروش اینترنتی این دستگاه را به دست مشتریانش در سراسر کشور می رساند بنابراین افراد با مراجعه به سایت نیزار کالا می‌تواند خرید ویدئو پروژکتور جیبی را به راحتی انجام دهند. با توجه به اینکه نیزار کالا سال‌های بسیار زیادی است که در حوزه تولید و پخش ویدئو پروژکتورها فعالیت داشته و همواره رضایت مشتریانش را به خود جلب نموده است، به همین جهت یک فروشگاه مطمئن برای خرید میباشد پس اگر شما هم قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید به سایت نیزار کالا مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی و مطمئن انجام دهید.

این ویدئو پروژکتورها کیفیت خوبی داشته و می‌ تواند در خانه ها برای هیجان بخشی به مشاهده فیلم و تصاویر به کار رود. ویدئو پروژکتور جیبی از انواع دیگر ویدئو پروژکتور هایی است که این ویدئو پروژکتورها به راحتی حمل و نقل می شوند و دارای وزن کمی هستند و حتی آن را می توانید بر روی سه پایه های عکاسی رومیزی را نصب نمایید.

استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار موجب شده تا افراد دیگر به کابل برای اتصال دستگاه ها به یکدیگر نیاز نداشته باشند و با استفاده از وای فای به راحتی اطلاعات را از فرستنده به پروژکتور انتقال دهند.

قابلیت حمل و نقل آسان و عدم نیاز به سیم کشی و ثابت ماندن دستگاه از جمله مزایای ویدئو پروژکتور های جیبی است که استفاده از آن در محیط های کاری و خانگی بسیار مشاهده می شود. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور و انواع ویدئو پروژکتور جیبی در انواع جدید و به روز به سایت نیزار کالا مراجعه کنید و با بهترین قیمت این دستگاه ها را تهیه نمایید. این نوع مناسب برای استفاده در مکان های مختلف می باشد. نیزار کالا با ارائه ی محصولات به روز و جدید توانسته پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()