خرید لاستیک نیاز به کسب دانش دارد چون بر روی انواع تایر، یک سری حروف لاتین و اعداد نوشته شده است که نشان از مشخصات فنی لاستیک است. در واقع رانندگان متناسب با مدل خودرو، شرایط آب و هوایی و کاربرد آن، اقدام به خرید انواع لاستیک می نمایند. امروزه مالکین خودروهای سواری و غیره جهت جلوگیری از پنچر شدن خودرو حین حرکت، نیازمند به خرید لاستیک می باشند. به عبارتی خرید انواع لاستیک کار ساده ای نیست و نیاز به آگاهی دارد و توصیه می کنیم با افرادی که اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی لاستیک سواری و باری خوب دارند، اقدام به خرید لاستیک نمائید.

فروشگاه لاستیک و رینگ چرخ و یدک از جمله مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش تایرهای ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، تلاش نموده لاستیک هایی با برندهای معتبر و با کیفیت در دسترس خرید مشتریان قرار دهد و امکان مشاوره آنلاین را برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

نحوۀ خرید لاستیک سواری

اگر قصد خرید لاستیک سواری دارید، توصیه می کنیم به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو، نوع کاربری اتومبیل (مسابقه یا تردد روزانه شهری)، موقعیت آب و هوایی منطقه ای که از خودرو استفاده می کنید و وضعیت جاده از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید لاستیک خواهد داشت. فروش لاستیک را از طریق سایت انجام دهید. 

بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت خرید لاستیک خودرو سواری و دیگر اتومبیل ها از افراد با تجربه مشورت بگیرید. بر روی تایر یک سری حروف و اعداد درج شده است که نشان از مشخصات فنی تایر می باشند. شما باید آگاهی کافی نسبت به معنای آنها داشته باشید تا کشش شتاب و قدرت موتور خودرو را داشته باشد. علاوه آنکه در شرایط آب و هوایی سرد زمستانی و یا تابستانی، لاستیک چسبندگی مناسبی با سطح جاده داشته باشد و هنگام خیس بودن سطح جاده، خط ترمز طولانی ایجاد نکند و به موقع اتومبیل توقف کند.

برای مشاهده و خرید اینترنتی لاستیک می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()