شستشوی نمای ساختمان به روش های متعددی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با جنس مصالح ساختمانی، طراحی نمای ساختمان، حجم و نوع جرم سطوح ساختمان دارد. به طور کلی نوع مصالح نمای ساختمان به دو دسته بندی مصالح صیقلی و مصالح غیر صیقلی تقسیم بندی می شود. بنابراین از روش های متفاوتی جهت دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود.

بدون شک می دانید که انجام دوره ای شستشوی نمای ساختمان، تأثیر بسزایی در حفظ و نگهداری ساختمان خواهد داشت چون حین انجام نماشویی، می توان زودتر از سطوح آسیب دیده مطلع گردید و نسبت به مرمت سازی آن اقدام نمود. البته با اجرای آب بندی به موقع نمای ساختمان، از نفوذ آب در فصول سرد سال به داخل ساختمان جلوگیری نمود.

گروه کار در ارتفاع نماروز با گرد هم آوری افراد متخصص، قادر به اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلف می باشد. این مجموعه مجهز به تجهیزات کار در ارتفاع همچون طناب راپل، کلایمر و غیره می باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح جزئیات خدمات شستشوی نمای ساختمان خواهیم پرداخت.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واتر جت

نکتۀ مهم که در رابطه با روش های اجرایی شستشوی نمای ساختمان در کرج وجود دارد، بستگی به نوع و میزان جرم و همچنین جنس مصالح نمای ساختمان خواهد داشت.

به عنوان مثال جهت نظافت سطوح نمای شیشه و کامپوزیت می توان از مواد شوینده معمولی، طی و دستمال استفاده نمود ولی این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان سنگی و آجری، بهتر است از دستگاه واتر جت استفاده شود. با استفاده از این دستگاه، آب با فشار زیادی به خارج پاشیده می شود و این قدرت بالای پاشش آب، امکان از بین برده لکه ها و جرم های ایجاد شده بر روی سطوح راحت تر صورت می گیرد.

قیمت شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واتر جت متفاوت از قیمت شستشوی نمای ساختمان با تی و دستمال می باشد. البته مساحت نما نیز به نوبۀ خود بر روی هزینۀ نماشویی تأثیرگذار می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()