چرخ گوشت صنعتی چیست؟

امروزه با آمدن انواع و اقسام ماشین آلات برای راحت تر شدن کار افراد دستگاه‌ هایی در مشاغل متفاوتی روی کار آمده اند که سرعت افراد در انجام دادن کارها را به میزان قابل توجهی افزایش داده و باعث صرفه جویی در وقت هر کسی شدند. چرخ گوشت صنعتی یکی از این ابزار ها و ماشین هایی است که در مراکز و مشاغل مختلفی از آن ها استفاده می کنند. به طور کلی می‌ توان گفت چرخ گوشت ها در دو مدل کلی تقسیم می ‌شوند. یکی از چرخ گوشت ها، چرخ گوشت های خانگی است که خرید چرخ گوشت صنعتی برای منازل انجام می گیرد. این چرخ گوشت ها برای استفاده های بسیار معمولی و کم می باشند و نمی توان از آن ها برای چرخ کردن گوشت به صورت روزمره استفاده نمود. زیرا کیفیت قطعه های آن ها به گونه ‌ای است که برای استفاده مکرر در روزمره ضعیف عمل کرده و ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شود و مدل دیگری از چرخ گوشت ها چرخ گوشت های صنعتی است. چرخ گوشت صنعتی دارای قطعات بسیار قوی در نوع خود می باشد که برای استفاده مکرر در طول روز می تواند کاربرد داشته باشد. زیرا قطعات آن ها به قدری قوی است که می تواند مقدار زیادی گوشت را به صورت هر روزه به قطعه های کوچک تبدیل کرده و آن ها را کاملاً چرخ کند. برای مشاغل مختلفی می توان چرخ گوشت نوع صنعتی را استفاده نمود.

از این مشاغل می توان به رستوران ها، هتل ها، فست فود ها، کبابی ها، پادگان ها و قسمت های طبخ غذا در دانشگاه و قسمت های آشپزخانه در اداره های مختلف  و همچنین آشپزخانه ‌های مختلفی اشاره نمود. چرخ گوشت صنعتی می تواند سرعت عمل کارکنان قسمت های آشپزخانه را بالا برده و همچنین راندمان کاری آن ها را نیز به مراتب بالا خواهد برد. ابتدا چرخ گوشت ها به صورت دستی قابل استفاده بودند ولی با پیشرفت تکنولوژی سیستم آن ها به صورت کاملاً ماشینی گسترش پیدا کرده و در نوع خانگی و صنعتی پیشرفت روز افزونی یافت.

انواع چرخ گوشت صنعتی:

چرخ گوشت صنعتی قادر است هر نوع گوشتی را چرخ کرده و آن را به قطعات مختلفی تقسیم کند. این چرخ گوشت ها توانایی چرخ کردن انواع گوشت مانند گوشت های یخ زده، گوشت های نیمه یخ زده و حتی گوشه های تازه را خواهند داشت و نیز توانایی این را دارد که گوشت‌ ها را با یکدیگر ترکیب کند و محصولات غذایی مختلفی مانند ناگت ها، کباب کوبیده، همبرگر و غیره را تولید نماید. خرید چرخ گوشت امگا را از تراز ایران با بهترین کیفیت انجام دهید.

اگر بخواهیم در مورد انواع چرخ گوشت های صنعتی اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم انواع چرخ های گوشت صنعتی بر اساس عوامل گوناگونی تقسیم می شوند. یکی از آن ها مربوط به دمای اندازه گیری شده در گوشت می باشد. در مراکز مختلفی که گوشت مصرف می شود دمای گوشت با یکدیگر متفاوت است. مثلاً در قصابی ها که گوشت ها گرم و تازه هستند از نوعی چرخ گوشت استفاده می شود و برای تولید گوشت چرخ کرده از گوشت های کاملاً گرم استفاده خواهند کرد. ولی در مکان های دیگری که آشپزخانه در آن ها وجود داشته و ممکن است از گوشت های یخی برای چرخ کردن استفاده کنند، باید چرخ گوشت های صنعتی استفاده شود که بتواند گوشت های یخ زده را کاملاً تکه تکه کرده و آن ها را به خوبی چرخ نماید. توسط این چرخ گوشت ها می توان گوشت هایی که کاملاً یخ زده هستند توسط اره هایی که در دستگاه تعبیه شده اند را به راحتی و به سرعت مورد استفاده قرار داد. انواع چرخ گوشت ها بر اساس سایز آن ها و همچنین برند آن ها نیز تقسیم بندی خواهند شد.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()