فروش نایلون حبابدار بخش اعظمی از پلاستیک بسته بندی موجود در بازار را به خود اختصاص می دهد. پلاستیک حبابدار دارای یک سری مشخصات ظاهری خاص است که باعث تمایز آن با دیگر نایلون های بسته بندی شده است. این نوع پلاستیک دارای لایۀ میانی با حباب های هوا می باشد که امکان ورود ضربه به کالاها را می گیرد. با استفاده از این نوع پلاستیک، می توان محصولات شکستنی را ایمن نگه داشت و میزان صدمات حین پروسۀ حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

یکی دیگر از مراکز تولید کننده و عرضه کنندۀ نایلون های بسته بندی از جمله فروش انواع نایلون حبابدار ، شرکت باران پلاست می باشد. این مجموعه پس از بررسی های کلی توانسته اند خط تولید نایلون حبابدار، فیلم استرچ، نایلون شیرینگ و ... را راه اندازی نماید و بدین وسیله بتوانند انواع پلاستیک بسته بندی را با کیفیت بالا و مواد اولیۀ مرغوب تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته شود.

فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

به طور کلی تولید و فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای می باشد. از این رو صنایع مختلف متناسب با نوع و ابعاد محصولات، مناسب ترین نوع پلاستیک حبابدار را جهت بسته بندی آنها انتخاب می کنند. فروش نایلون حبابدار، موجب شده تا صنایع مختلف بتوانند به میزان قابل توجهی میزان خسارت های حمل و نقل وسایل را کاهش دهند. مجموعه هایی که در حوزۀ ساخت قطعات الکترونیکی حساس همچون دوربین، هارد دیسک، قطعات و تجهیزات پزشکی و غیره فعالیت دارند، از مزایای فروش نایلون حبابدار کیسه ای جهت بسته بندی اقلام و جلوگیری از ورود ضربه استفاده می کنند.

قیمت نایلون حبابدار رولی متفاوت از مدل کیسه ای آن می باشد و ارتباط مستقیم با ابعاد و کیفیت نایلون خواهد داشت. فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن و فروش نایلون حبابدار در لیست محصولات شرکت باران پلاست قرار دارد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()