پوکه معدنی نوعی سنگ است که دارای بافت ویژه می باشد. در واقع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پوکه های معدنی از مواد گدازه های آتشفشانی است که به آن پومیس اطلاق می شود. چگونگی ساخت پوکه های معدنی به زمانی باز می گردد که گدازه های شیشه ای گاز از میان مواد گدازه خارج می شود، تا بدین وسیله زمان سرد شدن مواد آتشفشانی کاهش پیدا کند. نکتۀ مهم که در رابطه با خرید پوکه معدنی وجود دارد، مسئله وزن سبک این نوع سنگ می باشد که شاهد کاربرد عمدۀ آن در مصارف ساختمان سازی می باشیم.

پوکه معدنی رضایی با تلاش و کوشش فراوان توانسته اند پوکۀ معدنی مورد نیاز صنایع مختلف را از معادن معتبر و مرغوب تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف

از همان ابتدا، پوکه های معدنی از سوی معادن در سایزهای مختلف تأمین شده و عرضه می شوند. بدیهی است متناسب با مصارف مختلف، می توان پوکه معدنی در ابعاد مناسب را تهیه نمود. فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف صورت می گیرد که می توان به پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی گردویی و غیره اشاره نمود.

معمولاً رنگ پوکه معدنی به رنگ های تیره همچون قهوه ای و خاکستری مایل به زرد است. پوکه معدنی به دلیل داشتن حفره های کوچک و بزرگ در درون خود، باعث کاهش وزن سازه های ساختمانی می شود که از پوکه های معدنی در فرآیند تولید ستون های بتنی استفاده نموده اند.

عوامل متعددی بر روی قیمت پوکه معدنی تأثیرگذار می باشد و عموم افراد هنگام خرید این محصول، تمام جوانب را در نظر می گیرند. به طور کلیدی تا کنون کاربرد عمدۀ پوکۀ معدنی را در سطح بازار مشاهده نموده اید.

جهت خرید انواع پوکه معدنی با قیمت مناسب و اطلاع از قیمت پوکه معدنی می توانید با کادر فروش پوکه معدنی رضایی ارتباط برقرار کنید.

پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()