انواع ترازو : فروشگاه محک گستر

هزاران ترازو دیجیتالی برای کسب و کارهای مرتبط با آنها طراحی و تولید می شوند که در ادامه به چند نمونه اصلی و پرکاربرد اشاره می کنیم:

ترازوی محک فروشگاهی

پرفروش‌ترین و پرکاربردترین ترازو برای توزین کالاهای مختلف با هدف فروش یا بسته‌بندی در فروشگاه‌ها و سوپرمارکتها، ترازو فروشگاهی می باشد. این ترازو علاوه بر توزین دقیق و سریع، توانایی‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد که عبارتند از: مجهز بودن به پارسنگ، داشتن چاپگر، توانایی اتصال به بارکد خوان، کارت خوان، چاپگر خارجی، کامپیوتر و صندوق پول، توانایی چاپ لیبل و بارکد، صفر کننده اتوماتیک، شمارش قطعه، جمع چند قلم کالا، قابلیت گزارش‌گیری و حسابداری، مجهز بودن به سیستم‌های امنیتی پیشرفته مثل رمز‌های ورود و حتی شناسایی کاربر . خرید ترازوی محک از طریق سایت انجام می گیرد. 

ترازوی محک گرمی

این ترازو دارای سرعت، دقت و حساسیت بسیار زیاد در توزین می باشد. انواع ترازو دیجیتال گرمی می‌توانند کالایی با وزن کمتر از یک گرم تا سه یا شش کیلوگرم را با حساسیت یک صدم تا یک صدهزارم گرم وزن کنند. ترازو گرمی در شغل‌های حساسی مثل طلافروشی، فروش محصولات کمیاب دارویی و گیاهی استفاده می‌شود.

ترازو آزمایشگاهی

این ترازو ظریف ترین ساختار را در میان ترازوهای دیگر دارد و در عین حال از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تشخیص وزن استفاده می کند.

ترازوی محک آشپزخانه

برای توزین مواد مختلف غذایی استفاده می‌شود و قابلیت وزن کردن از چندصدگرم تا چند کیلوگرم را دارد. فروش ترازو از طریق سایت انجام می گیرد. 

 ترازو صنعتی

این ترازو با هدف بسته‌بندی کالاهای مختلف در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها به کار می رود،  به همین خاطر معمولا دارای بدنه مقاوم از فلز می باشد که در مقابل ضربه‌های احتمالی در محیط صنعتی دچار آسیب و صدمه نگردد.

 ترازوی محک وزن کشی

این ترازوی محک برای وزن کردن افراد بزرگسال به کار می‌رود و انواع مختلف خانگی و باشگاهی دارد.

 ترازو پزشکی

در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها برای وزن کردن بیماران استفاده می‌شود.

فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()