فروش انواع دوچرخه ثابت باشگاهی در مرکز خرید اینترنتی هایپرجیم :

مطمئنا همه طرز کار دوچرخه ثابت را می دانند، البته عموماً ورزشکاران که خرید دوچرخه ثابت باشگاهی انجام داده و با این وسیله سر و کار دارند. کسانی که به صورت حرفه ای ورزش و تمرینات خود را انجام می‌دهند مطمئناً با عملکرد دوچرخه ثابت آشنا هستند، در واقع دوچرخه ثابت باشگاهی در خصوص ورزش های هوازی مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد.

از این دوچرخه ورزشی می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

حذف چربی های زائد بدن

از بین بردن قندهای اضافی در بدن

سوزاندن کالری

خشک کردن بدن (در اصطلاح کات دار کردن بدن).

در نظر داشته باشید که هر چقدر امکانات یک دوچرخه ثابت باشگاهی زیاد باشد باز هم به تنهایی نمی تواند ورزشکاران را به تناسب اندام نزدیک کند. البته ورزشکاران عموماً از برنامه غذایی حرفه ای و برنامه تمرینی مناسب برای این هدف بهره می گیرند، اما افراد عادی که تنها تمرینشان دوچرخه ثابت می باشد حتماً باید دارای یک برنامه قضاییه حرفه‌ای باشند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. بنابراین افرادی که چندین ماه است از تمرینات با دوچرخه ثابت استفاده می‌کنند و هنوز نتیجه مطلوب را مشاهده نکرده‌اند باید در جستجوی نقص کار خود باشند.

فروشگاه هایپرجیم  خرید دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2:

عملکرد این دوچرخه به صورت الکترومگنتی می‌باشد، بنابراین فرد ورزشکار هر مقدار فشار را به رکاب ها اعمال نماید سرعت در رکاب زدن به همان نسبت تنظیم خواهد شد. خرید دوچرخه ثابت را از هایپرجیم انجام دهید .

یکی از ویژگی های فوق العاده این دوچرخه باشگاهی برخوردار بودن آن از ۳۲ سطح مقاومتی که کاملاً توسط ورزشکار قابل تنظیم می باشد است. بنابراین افرادی که با این دوچرخه ثابت فعالیت ورزشی خود را انجام می‌دهند به سادگی قادر خواهند بود مقاومت در رکاب ها را به صورت دلخواه مدیریت کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()