هایپرجیم - دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس tfr ergo wh650:

این دوچرخه در واقع مصارف خانگی دارد و در کشور اسپانیا تولید شده است. همچنین دارای طراحی سنگین و فشرده می باشد. ظرفیت دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس برای افرادی که دارای وزن ۱۴۰ کیلوگرم می باشند بسیار ایده آل است و به راحتی می توانند از این وسیله استفاده کنند. در نظر داشته باشید که ظرفیت جوابگویی دوچرخه باید نسبت به وزن کاربر بیشتر باشد، تا در هنگام کار و استفاده های طولانی مدت عمر مفید دستگاه کم نشود. فروش دوچرخه ثابت در بند های معتبر انجام می گیرد.

هایپرجیم  طراحی دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس tfr ergo wh650:

این دوچرخه طوری طراحی شده است که به سادگی می‌تواند به صورت روزانه تمرینات طولانی و سنگین را ساپورت کند، این وسیله حرفه ای طوری طراحی شده است که کاربر آن بتواند در هنگام استفاده از اسمارت فون ها و یا تبلت شخصی خود به عنوان یک صفحه نمایش برای دستگاه بهره گیری کند. تکنولوژی که در این دوچرخه به کار رفته است i.concept می باشد این تکنولوژی کاربر را قادر می سازد که به وسیله بلوتوث دستگاه با تجهیزاتی که دارای سیستم عامل های ios و اندروید هستند ارتباط برقرار کند و یک تمرین پر انرژی انگیزشی را برای ورزشکار ایجاد نماید. یک نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از این وسیله این است که طراحان آن اپلیکیشن های مخصوصی برای این دوچرخه ثابت طراحی کرده اند، توسط این اپلیکیشن ها ورزشکاران می توانند تمرینات متفاوتی داشته باشند. فروش دوچرخه ثابت باشگاهی و انواع لوازم ورزشی از طریق سایت انجام می گیرد.

این تمرینات عبارت است از:

تمرین run on

تمرین tread monitor

تمرین fit console

تمرین earth.

همچنین در نظر داشته باشید که ورزشکاران در حین تمرین به سادگی می توانند از اینترنت بهره ببرند و به شبکه‌های اجتماعی متصل شوند و حتی ایمیل های خود را بررسی کنند. مانیتوری که بر روی دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس تعبیه شده است قادر است به تلویزیون و حتی ویدیو متصل شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()