لوازم یدکی بسترن اجزای متعددی را شامل می شوند که هر کدام از آنها در قسمت های مختلف خودرو تعبیه شده اند و عملکرد خاص خود را دارند. خودروهای بسترن محصول شرکت FAW چین هستند که توسط مجموعۀ خودروسازی بهمن موتور مونتاژ می شوند. توسط این مجموعۀ خودروسازی، مدل های مختلفی از خودروی بسترن به بازار خودرو عرضه شده اند. لوازم یدکی بسترن B30، لوازم یدکی بسترن B50 و لوازم یدکی بسترن BF50 متقاضیان زیادی دارد چون تعدد دارندگان این مدل خودروهای بسترن در سطح بازار بسیار می باشد.

جهت سفارش  خرید لوازم یدکی بسترن می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر امکان خرید لوازم یدکی بسترن ارزان برای دارندگان این خودرو فراهم می باشد.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت فروش قطعات بسترن به جنس، موجود بودن و وارداتی بودن آن بستگی دارد. امروزه قیمت قطعات بسترن نسبت به گذشته افزایش یافته است چون تحریم های آمریکا علیه ایران موجب نابسامانی وضعیت بازار شده است و امکان تهیۀ قطعات وارداتی سخت تر از گذشته شده است. بنابراین ممکن است قیمت برخی از قطعات بسترن نسبت به گذشته افزایش یافته باشد. البته باید توجه ویژه نسبت به اصل بودن لوازم یدکی خودروهای بسترن داشته باشید.

کمپانی فاو موتور چین از جمله کمپانی های بزرگ خودروسازی می باشد که توانسته اند تا کنون خودروهای با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. در حال حاضر گروه خودروسازی بهمن، برخی از مدل های رایج و قیمت مناسب خودروی بسترن را در داخل کشور مونتاژ می نمایند و افراد زیادی طرفدار محصولات این برند خودرو می باشند.

با توجه به اینکه حادثه به هیچ عنوان خبر نمی کند، بروز نقص فنی و یا آسیب فیزیکی به شاسی و بدنۀ خودرو، موجب می شود که فرد نیازمند به خرید لوازم یدکی بسترن باشند. بدین ترتیب بتوانند شکل ظاهری و عملکرد فنی خودرو را به حالت اولیۀ خود بازگردانند.

جهت استعلام قیمت انواع لوازم یدکی بسترن و سفارش اینترنتی قطعات با تضمین کیفیت و قیمت می توانید با کارشناسان فروش نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()