اتصالات استنلس استیل از دیگر قطعاتی هستند که از ورق های استیل ساخته می شوند و در ساخت تجهیزات صنعتی و همچنین راه اندازی ماشین آلات در صنایع مختلف به کار برده می شوند. استقبال فراوان از فروش اتصالات استنلس استیل به دلیل ویژگی های ساختاری است که این نوع قطعات از آن برخوردار هستند. در واقع اتصالات استیل جهت اتصال قطعات فلزی به یکدیگر طراحی شده اند و متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین اتصال مورد استفاده قرار گرفته می شود.

گروه تجارت استیل راد به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ تأمین و پخش اتصالات استنلس استیل، لوله های استیل و غیره در تهران فعالیت دارد.

انواع اتصالات استنلس استیل

فروش اتصالات استیل در مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به اتصالات جوشی استیل، اتصالات استنلس استیل رزوه ای و اتصالات سوکد ولد اشاره نمود. هر کدام از دسته بندی ها شامل قطعات مختلفی هستند که در موقعیت های مختلف جهت اتصال قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت خرید اتصالات استیل مانند خرید لوله استیل به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ضخامت و نوع اتصالات اشاره نمود. اتصالات استنلس استیل زانویی، تبدیل استیل، اتصالات کپ، مهره ماسوره استیل، سه راه استیل و ... تنها برخی از انواع اتصالات استنلس استیل به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با سیستم ها و تجهیزات صنعتی، مناسب ترین اتصالات با گریدهای مشخص برای اتصال لوله های استیل و شیرآلات به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً فروش لوله و اتصالات استنلس استیل محصول کشورهای تایوانی، اروپایی و همچنین چینی با عنوان اتصالات پایپ در سطح بازار صورت می گیرد. هر کدام از آنها با قیمت متفاوت عرضه می شوند.

مجموعۀ تجارت استیل راد به عنوان یکی از برترین مجموعه های توزیع کنندۀ انواع اتصالات استنلس استیل در تهران، در خدمت شما مدیران صنایع مختلف می باشند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()