هایپرجیم  بهترین اسکی فضایی خانگی orbi trac:

یکی از دغدغه‌های مهم خریداران پیدا کردن مراکز معتبر و مطمئن درخصوص خرید اسکی فضایی می باشد، مطمئناً مراکزی که دارای اعتبار باشند اجناس اصلی و اورجینال نیز به خریداران ارائه می کنند بنابراین اولین پارامتر برای دستیابی به یک دستگاه با کیفیت و اورجینال خرید از مراکز مطمئن و معتبر در آن زمینه می باشد. توصیه ما به شما خریداران این است که از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم خرید خود را انجام دهید، البته شما می توانید به صورت حضوری نیز از این فروشگاه خرید کنید. توجه داشته باشید که امتیازات بسیار زیادی در خرید از این فروشگاه وجود دارد یکی از امتیازات آن ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور می باشد که مطمئناً هزینه های رفت و آمد و خطرات احتمالی در خصوص ویروس کرونا که با تردد در بین شهرها و یا داخل شهر بسیار زیاد است کاملاً حذف خواهد شد. همچنین این فروشگاه نصب این دستگاه را به صورت رایگان برای خریداران انجام می دهد. البته ارائه گارانتی یکساله تعمیر این دستگاه از طرف فروشگاه بزرگ هایپرجیم نیز مزید بر علت شده است که خریداران به محصول دریافتی خود کاملا اطمینان داشته باشند.

فروشگاه هایپرجیم مرکزی معتبر برای خرید اسکی فضایی باشگاهی می باشد. در واقع اسکی فضایی یک دستگاه بسیار عالی و ایده آل است که کاربران از آن استفاده های مختلفی می نمایند. از این رو شما می توانید با خرید این دستگاه به هدف های عالی خود برسید. همچنین فروشگاهی که می توانید از آن دستگاه اسکی فضایی را خریداری نمایید بسیار حائز اهمیت است. زیرا با انتخاب درست فروشگاه 50 در صد خرید را انجام داده اید.

در خصوص فضایی که این دستگاه اشغال میکند باید گفت که فضایی که اسکی فضایی در خانه می تواند در بر بگیرد چیزی در حدود ۱۵۰×۵۰×۹۰ سانتی متر می باشد، در خصوص وزن این دستگاه باید گفت که با پکیج باز نشده آن حدود ۲۸ کیلوگرم است و در هنگام آماده به کار در حدود ۲۶ کیلو گرم می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()