زغال سکه ای از جمله زغال های رایج در بازار است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. فروش زغال سکه ای با متریال مختلف صورت می گیرد. در واقع جهت تولید زغال سکه ای می توان از چوب های مختلف استفاده شود ولی عمدتاً از چوب مرکبات جهت تولید زغال سکه ای استفاده می شود. فروش زغال لیمو سکه ای طرفداران زیادی دارد. چرا که این نوع زغال سکه ای، علاوه بر داشتن کیفیت و ماندگاری بالا، دارای بوی مطبوع مرکبات می باشد. اگر علاقه مند به خرید زغال سکه ای می باشید، می توانید به مراکز فروش ذغال های معتبر مراجعه نمائید.

سالار سوز جنوب از جمله عرضه کنندگان زغال های ایرانی و خارجی در سطح کشور می باشد. به واسطۀ این مجموعه، امکان خرید انواع زغال سکه ای با قیمت ارزان برای عموم مردم فراهم می باشد.

فروش انواع زغال سکه ای

هدف اصلی تولید زغال سکه ای ، حمل و نقل آسان و همچنین استفادۀ راحت از ذغال می باشد. شاهد کاربرد گستردۀ زغال سکه ای جهت مصارف قلیان می باشیم چون روشن کردن و قرار دادن آن در داخل ظرف مخصوص قلیان به راحتی انجام می گیرد.

قیمت فروش زغال لیمو جهرم و زغال سکه ای به سطح کیفیت تولید، جنس چوب و همچنین روش های تولید آن بستگی دارد. بدین ترتیب هنگام خرید ذغال سکه ای، یکدست بودن زغال های موجود در پک بسته بندی، نقش بسزایی بر قیمت آن خواهد داشت.

از دیگر مزایای ذغال سکه ای می توان به مدت زمان طولانی سوختن این محصول اشاره نمود. البته زغال لیمو سکه حرارت بالایی تولید می کند و میزان درصد کربن این نوع زغال بیش از زغال های معمولی می باشد و کمتر از 5 درصد دارای رطوبت می باشد. هنگام خرید زغال سکه ای در نظر گرفتن قطر استوانه در جایگاه خود، تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و قیمت زغال خواهد داشت.

جهت سفارش انواع زغال سکه ای می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()