اتوبار شامل مراکزی است که در حوزۀ خدمات حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل، محیط های اداری، تجاری، فروشگاهی و ... به متقاضیان ارائه داده می شود. همانطور که می دانید عموم افراد در طول زندگی خود، تجربۀ اسباب کشی داشته اند. به همین خاطر با پروسۀ حمل و نقل و امور باربری آشنایی کامل دارند. با توجه به اینکه اکثر افراد آپارتمان نشین هستند و جابجایی وسایل سنگین بین طبقات نیاز به قدرت بدنی بالا دارد، انجام امور اتوبار و اسباب کشی وسایل از عهدۀ عموم افراد خارج است. بدیهی است مراکز اتوبار و باربری فعالیت خود را تأسیس نموده اند و با استخدام کارگران توانمند و کارآزموده، به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات حمل و جابجایی وسایل فعالیت می کنند.

اتوبار آزادی یکی دیگر از مراکز معتبر در عرصۀ امور اتوبار و حمل و نقل اثاثیه در منطقۀ تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه قادر به ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه به صورت اصولی است، تا بدین وسیله بتوانند از آسیب دیدگی وسایل جلوگیری کنند.

شرح خدمات اتوبار و باربری

 از ابتدای مقاله به طور مختصر به شرح خدمات مراکز اتوبار و  باربری پرداختیم. در ادامه اشاره ای به نحوۀ محاسبۀ هزینۀ اتوبار خواهیم پرداخت. تعیین هزینۀ اتوبار بر اساس مسافت، زمان حمل و نقل، تعداد کارگر، نوع وسیلۀ باری و ارائه خدمات بسته بندی وسایل صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، هزینۀ اتوبار و حمل و اثاثیه منزل تغییر خواهد نمود. البته ارائه خدمات اتوبار در شب ممکن است از نظر هزینه متفاوت محاسبه گردد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ خدمات اتوبار می توانید با مراکز اتوبار و باربری مطمئن تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی چندین سال است که در حوزۀ اتوبار فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به درخواست شما عزیزان به صورت شبانه روزی می باشند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()