تردمیل محبوب ترین دستگاه ورزشی خانگی و باشگاهی است. قبل از انجام خرید تردمیل ارزان ، شما باید این اطمینان را داشته باشید که از این دستگاه حتما استفاده می کنید و قبل از خرید دستگاه، به تمرینات ورزشی خود متعهد می مانید.

اگر فرد ورزشکار متعهد به استفاده از دستگاه خود نباشد، تردمیل به راحتی می تواند به یک وسیله گران قیمت بزرگ در خانه یا باشگاه تبدیل شود. در این مقاله پنج نکته مهم را که هنگام خرید تردمیل از هایپرجیم باید رعایت کنید، بررسی کرده ایم.

قیمت

 قیمت معمولاً یکی از اولین مواردی است که مردم هنگام خرید هر وسیله بزرگ، ازجمله تردمیل، در نظر می گیرند. تردمیل ها در بسیاری از سطوح قیمتی در دسترس هستند و از قیمت های کم شروع می شوند و تا بیشترین میزان قیمت نیز افزایش می یابند.

 تردمیل ارزان تر ممکن است برای افرادی که قصد استفاده مکرر از دستگاه را ندارند و یا می خواهند دستگاهی بسیار پایه ای و ساده داشته باشند انتخاب مناسبی باشد.

خریداران باید به خاطر داشته باشند که معمولاً مبلغی را که پرداخت می کنند مبلغ اندکی نیست. درنتیجه باید به خوبی قبل از خرید تردمیل باشگاهی از نکات مهم و اطلاعات لازم برخوردار باشند.

خرید دوِثابت دستی

دوِثابت های دستی معمولاً هزینه کمتری نسبت به تردمیل های برقی و دارای موتور دارند، زیرا قطعات کمتری در ساختار این تردمیل ها استفاده شده است. درنتیجه نگران کمتری در خصوص تعمیر و نگهداری آن ها مطرح است. خرید تردمیل دستی و استفاده از آن ها در ابتدای تمرین دشوارتر است. شروع به کار با شیب تند، کار را آسان تر می کند. اکثر ورزشکاران نمی توانند تمرین خود را برای مدت طولانی در شرایط شیب زیاد، حفظ کنند.

آن ها اجازه تنظیم شیب را در حین استفاده از دستگاه در تردمیل های دستی ندارند؛ بنابراین شخص باید برای انجام تنظیمات، دستگاه را متوقف کرده و از دستگاه خارج شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()