خرید تردمیل خانگی یکی از اولین قدم هایی است که افراد برای سلامتی و تناسب اندام خود برمیدارند. بسیاری از افراد پیاده روی و دویدن را به عنوان بهترین گزینه در راستای کسب سلامتی و تناسب اندام خود انتخاب می کنند. خرید تردمیل خانگی با بهترنی کیفیت را از هایپرجیم انجام دهید.

در کنار تمام مزایا و تاثیراتی که این ورزش بر سلامت افراد دارد گاها با مشکلاتی از جمله برف، باران، آلودگی هوا و نبود وقت و فضای کافی روبرو می شوند. تردمیل تمام این مشکلات را از میان برداشته و مناسب ترین شرایط پیاده روی در خانه خودتان را برایتان رقم می زند.  

مزایای استفاده از تردمیل

از مهم ترین مزایای تردمیل خانگی برای پیاده روی یا دویدن می توان به سادگی در استفاده، قابلیت کنترل شیب و سرعت، امکان برنامه ریزی ورزشی، داشتن نشانگر ضربان قلب، امکان کنترل کالری مصرفی حین تمرین و امکانات تفریحی از جمله پخش موزیک و تماشای تلویزیون هنگام تمرین اشاره کرد.

لازم است هنگام خرید این وسیله پرکاربرد به نکاتی توجه کنید که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

نوع بدنه تردمیل

جنس بدنه تردمیل خانگی به دلیل تماس مستمری که فرد با آن دارد بسیار مهم است. در ساخت بدنه از فولاد فشرده یا آلومینیوم استفاده می شود. معمولا فولاد فشرده بسیار مقاوم تر از آلومینیوم بوده اما در عین حال سنگین تر از آن است. همچنین لازم است فولاد فشرده با مواد ضد زنگ پوشیده شود.

دسته های تردمیل  

دسته های تردمیل از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید تردمیل خانگی است. اگر قصد خرید تردمیل را دارید که دسته هایش در جلو یا دو طرف دستگاه قرار دارد، به این موضوع توجه کنید که دسته ها شل نبوده و در موقعیت مناسبی قرار گرفته باشد که در هنگام دویدن به بازوهای شما آسیب نزند.  

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()