در بعضی روزها، فقط ادامه دهید!

ممکن است در برخی روزها، حتی چندین قدم هم برای شما، چند کیلومتر سپری شود! این دقیقا همان جایی است که نباید از حرکت بایستید. حتی با افزایش دقایق دویدن خود روی تردمیل خانگی، افزایش شدید وزن را مشاهده کنید! اگر کاهش وزن می خواهید، این راه، یکی از بهترین راه ها است. فروش تردمیل خانگی در سایت انجام می گیرد. 

تمرینات دیگر را فراموش نکنید!

استفاده از تردمیل خانگی در کنار دیگر ورزش ها مثل حرکات کششی و استقامتی، به شما کمک زیادی می کند که وزن خود را به راحتی کاهش دهید.

هیچ گاه تصور نکنید که فقط با تردمیل، برای شما معجزه ای رخ می دهد. ترکیب ورزش ها گزینه بسیار مناسبی است.

نتیجه گیری

با تردمیل خانگی ، طبق برنامه ای مناسب و هدفمند، کاهش وزن دور از دسترس نخواهد بود. با برنامه های متنوع، از خستگی و روزمرگی فرار کنید و همواره چالشی جدید برای خود ایجاد کنید.

کاهش وزن روندی طولانی است، پس داشتن صبر و استقامت و ممارست در تمرین، کلید موفقیت شما خواهد بود. جا نزنید و ادامه دهید! بیشتر و بیشتر...!

راه های هوشمند را امتحان کنید

اگر تردمیل خانگی شما دارای قابلیت افزایش شیب است، حتما آن را امتحان کنید. افزایش شیب و دویدن روی آن، برای شما در ابتدا سخت خواهد بود. اما با تمرینات منظم، این روش به شما کمک بسیار خوبی جهت کاهش وزن خواهد کرد. خرید تردمیل را پس از بررسی های لازم انجام دهید.

با افزایش شیب، به خودتان تلقین کنید که در تپه ای هستید، مجبور خواهید بود که از آن بالا بروید و راهی غیر از این وجود ندارد!

شیب را افزایش داده و سرعت را کاهش دهید، سپس شیب را به حالت عادی برگردانید و سرعت خود را افزایش دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()