دستگاه اسکی فضایی خانگی چیست و در کجا استفاده می شود؟

با ورود این دستگاه به عرضه بازار فروش سبب شده است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این وسیله ای چند منظوره با داشتن امکانات فراوانی است که شما می توانید ورزش روتین خود را با آن انجام دهید. فعالیتی که می‌ توانید با این دستگاه انجام دهید همانند بالا رفتن از پله و کوهنوردی است که به تقویت عضلات پا و کتف شما کمک بسیاری می کند. بیشتر افراد از این دستگاه برای استفاده در باشگاه و همچنین مصرف شخصی در منزل خود از آن بهره مند می شوند. می توانید خرید اسکی فضایی خانگی را از فروشگاه هایپر جیم با امکانات کامل انجام دهید. برای داشتن اطلاعات از این دستگاه با ما همراه باشید‌.

دستگاه اسکی فضایی خانگی چه مزایایی دارد؟

در وهله اول به مهم ترین نکته ای که می توان اشاره کرد داشتن ابعاد و سایز کوچک این دستگاه است. شما می توانید این وسیله را به راحتی در گوشه ای از منزل خود قرار دهید.

داشتن یک روتین ورزشی مناسب و همچنین انجام دادن فعالیت های ورزشی می تواند به تنظیم تناسب اندام، کنترل فشار خون، کنترل میزان قند و حتی بسیاری از بیماری‌ های قلبی کمک کند و از آنجایی که این دستگاه برای تمرین های ورزش هوازی کاربرد فراوانی دارد، می‌توانید دستگاه اسکی فضایی خانگی را برای خود تهیه کنید.

طراحی مناسب این دستگاه سبب می‌شود که با انجام دادن فعالیت ورزشی روی آن، عضلات ران پشت پا و همچنین بازو و کتف های شما شروع به تقویت و همچنین عضله سازی کند. اگر شما خواهان تقویت ماهیچه های خود در این قسمت از اندام بدن هستید، این دستگاه کاملا مناسب شماست.

همانطور که گفتیم به دلیل خرید اسکی فضایی و استفاده از این دستگاه در ورزش های هوازی سبب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و می تواند روند بسیاری از بیماری‌ها را در شما کاهش دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()